24 Mayıs 2010 Pazartesi

saçları uzatan şampuan ORGANİX

Geçen gün gazetede okudum,bu şampuan saçları uyararak daha hızlı ve sağlıklı uzamasını sağlıyormuş.İçinde sülfat gibi maddeler yok.Tamamen organik,zaten firmanın adıda organix :)
Ürün sadece eczanelerde satılıyor.Bu gün eczaneye almaya gittiğimde görevliye ''organix'in bir şampuanı varmış hani saçları...'' dedim ki hemen'' aa saçları uzatanmı,bu hafta sürekli bunu satıyoruz zaten ''diye önüme koydu :)) Gazetede reklamı gören eczanenin yolunu tutmuş demekki .Henüz ürünü denemedim,yorumlarımı bir kaç ay sonraya bırakıcam,saçımın uzama hızına göre olumlu-olumsuz anlatırım.Bu arada bu şampuan mochalıymış,kokusu harika.Bunların birde saç kremleri var, vanilyalı olanın kokusu deli bir şey,bayıldım.Şampuanı 28 tl gibi bir rakama aldım.Saç serumlarınında oldukça iyi olduğunu duydum.Artık bir kaç ay sonra bu ürünün yorumlarını yazarım öpüldünüz :)

36 yorum:

  1. supermıs umarım olumlu etkı bırakır sen dene bakalım memnun kalırsan hemen kosup alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ben denedim bunun narli olanini da pek sevemedim acikcasi boyle saclarimi cok sert yapti =)

    Insallah sende ise yarar, yararsa bir de bunu denerim =D

    YanıtlaSil
  3. Aaa banada gerek böyle bişey upuzuunn saçlarımı kısacık yaptım çook pişmanımm:(:(
    Bi kaç yıkamada etkisi olur kanımca, alsam mı ya:S
    ama saçı uyarıyım derken ya dökerse:(:(
    Neyse canım yorumlarını bekliyorum işte:D:D

    YanıtlaSil
  4. @fluffy yrndan tezi yok denemeye başlıorum cnm inş olumlu sonuç alırım :)

    @nah a perfect day en az bir ay kadar beklemek lazım cnm ya uzatıyomu anlamak için.Döküceğini sanmıyorum çünkü normal şampuanlarda olan sülfat,petrol artığı gibi asıl saça zararlı olan şeyler yokmuş içinde tamamen doğal bir ürünmüş.Korkucak bişi yok :)

    @zuzu hımm narlı olanın etkisi neymiş,normal şampuanmı yoksa başka faktörü varmı acaba?

    YanıtlaSil
  5. Hic hatirlamiyorum ne icindi.. Hatta yaninda naneli sac kremini de almistim da bana pek etkisi olmamisti onun da..

    YanıtlaSil
  6. Cnm walla ürünü araştırdım its beuty forumda da organix kullananlar çok memnun olduklarını yazmışlar.Özellikle mocha espresso çok beğenilmiş.Tabi kozmetikler her bünyede aynı etkiyi vermeyebilir.Ben memnun kalıcammı acaba merak ettim şimdi kalkıp yıkanasım geldi :))

    YanıtlaSil
  7. işe yararsa bende alırım.yorumlarıı bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Diyorum ya bana garip geldi sanirim =) Mutlaka yaz meraklandim bende =)

    YanıtlaSil
  9. @prenses tamam cnm yorumlar yakında :)

    @zuzu yazıcam cnm :)

    YanıtlaSil
  10. canım ya.. sen yurtdsında fln degilsin dimi? yanı trdemi bu sampuan? o kdr eczacıyım.. piyasadan uzak olunca kacırmısım..:) zuzu dogru soylyor. sac uzatan sampuanlar sacı kurutur.. sertlestır.. içerigi dogal ve bitkisel oldugu için yumusatıcı içermediğinden.. ama işe yarar, bilirim.. ben de bi arastirim, engin bilgilerimden yararlandirim sizi:)

    YanıtlaSil
  11. @gunesyuksel tr'deyim cnm,şu an nerdeyse bütün eczanelerde var ürün,en kötü büyük eczanelere bakabilirsin merkez yerlerde olanlara vs. Sertleştirirse bol krem uygulamayı düşünüyorum,uzama kısmına da bakıcaz artık :)Tamam cnm içeriğine falan bak bi netten artık ne nedir nasıl etki eder bilgilendirirsin bizi bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. cok supermiss bunun fiyati ve nerde alabliriimm???

    YanıtlaSil
  13. fiyatını unuttum maalesef ama kozmetik ürünler satan eczanelerden alabilirsin

    YanıtlaSil
  14. Faydasını gördünmü acaba merak edyorumm :)

    YanıtlaSil
  15. ben çok memnun kaldım kesınlıkle yararı oldu bana. herkeze tavsıye ederım.)

    YanıtlaSil
  16. Hercanlandımm ama şuan Petal Fresh kullanmakla meşkulüm bitsin almayı planlıyorum :)

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. @adsız;cnm ben sadece bir şişe kullandım ve normal uzama hızından çok daha çabuk uzadı ama 2 yada 3 şişe kullansam dahada etkili olurdu.

    @arki;aynen cnm

    @rimelli kız;tavsiye ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  18. Peki dökülme ya da sertlesme yapti mi?

    YanıtlaSil
  19. Dökülme yapmadı ama yıkamadan sonra saçlarım çok sertti,bende bir sonraki yıkama sonunda bol krem yada maske uyguladım sorun olmadı.

    YanıtlaSil
  20. Bu şampuan gerçekten bir işe yarıyor mu? Bende bu tarz bir şey arıyordum..

    YanıtlaSil
  21. merhabalar bende bu şampuandan alıp kullanmak istiyorum ama eczanelerde hala satılıyor mu? merak konusundayım. maske yapıyorum ama çok fazla zamanım olmuyor yapmaya.en azından bunu her yıkamada kullanırsam daha iyi olur diye düşündüm.

    YanıtlaSil
  22. kozmetik perisi kullandığınıza göre artık iyi kötü özelliklerini anlatırmısınız.

    YanıtlaSil
  23. yorumlarda kullanım sonrası etkileri hakkındaki görüşlerim zaten var :)

    YanıtlaSil
  24. kozmetik perisi saclariniz acaba daha hizli uzadimi mesela bir ayda ne kadar uzadi ona gore alicam ve yipranma sertlesme elektriklenme falan oldumu benim saclarim cok elektrikleniyor ne yapmam lazim ve saclarim cok elektriklendigi icin kestirdim belki yipranmasiyla alakalidir diye ise yaramadi ve hala omuz boyunda uzasin istiyorum bu sampuan ise yariyormu simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  25. Şampuan saçı normal uzama hızından daha hızlı uzatıyor bu doğru.Bir ölçü vermem doğru olmaz ama tahmini söyliyim mesela saçım kendi haline bırakınca ayda 1 cm uzuyor diyelim bu şampuanla 1.5cm uzadı gibi.Saçlarımı sertleştirdi ama yıkadıktan sonra maske yaptım geçti.Elektriklenme için uygun ürünler var.Elektriklenmeyi önleyen onları kullanabilirsin yada saç serumlarını kuru saçına hafifçe uygulamanda elektriklenmeyi alır.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba , son yorumundan yola çıkarak kullandığın saç maskesini merak ettim bilgi vermen mümkün mü? Saçların sertleşmesi özellikle de kısaysa büyük bir problem çünkü.. :)

    YanıtlaSil
  27. kızlar brezilya fönünden sonra bende kullandım sadece kremini şampuan başka marka kullanıyorum saçlarım yumuşacık oldu dökülmesi azaldı ve inanılmaz parlak sağlıklı duruyor şampuanınıda alıcam mevcut olan bitsin kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  28. merhaba
    ben hızlı saç uzatmaya kafayı takmış ve bunu başarmış biriyim. yaptığım kür ile ayda 1cm uzayan saçlarım 3cm uzadı. ilgili yazı blogumda. takipteyim ben de beklerim :)

    www.buneguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  29. Ben macadamia serisini almıştım hıc memnun kalmadım. Sampuan sac kremi bakım maskesi ve yagı. Hiç bi nemlendirme etkisi göremediğim gibi garip bir sekilde cok cabuk yağlandı saclarım. Elseve falan bile cok daha iyi. Sevmedim bu markayı :(

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. bakacam vala işe yararsa alırım

    YanıtlaSil
  31. peki sonuç ne söylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, açıksası bir çok ürün denedim ama istediğim sonucu alamadım desem yeridir. ben sarmaşık özlü şampuan olarak restorex i tercih ettim. etkisini de gördüm gibi.. deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  33. Merhaba, açıksası bir çok ürün denedim ama istediğim sonucu alamadım desem yeridir. ben sarmaşık özlü şampuan olarak restorex i tercih ettim. etkisini de gördüm gibi.. deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  34. merhaba, araştırma yaparken ilgimi çekti. bende 1 haftadır restorex kullanıyorum ve güzel bir ürün. gelişmeleri burdan paylaşırım. kullanıp ta memnun olnları görmek güven sağlıyor.

    YanıtlaSil
  35. Bunu alıcagınıza gidin biraz daha fazla bir miktara Thomas taw ın şampuanını alın ayda 7 cnm saç uzatıyo

    YanıtlaSil
  36. kullananlar bilgilendirebilir mi acaba bende almayı dusunuyorum da

    YanıtlaSil