2 Mayıs 2011 Pazartesi

Nars COPACABANA


Nars copacabana illminator'un rengine bayıldım.Aydınlatma özelliği mükemmel.Parlaklığı,ışıltısı tam dozunda tutulmuş.Tabii ürünü yüzünüze boca ederseniz aynı şeyleri söyleyemem ama ölçülü kullanıldığında harika duruyor.Ben bu ürünü burun kemiği üstüne,göz pınarlarına,kaş kavisine,dudak üstüne ve alın bölgesine '' v '' şeklinde sürüyorum.Yüzde aydınlatma yapılmak istendiğinde sürülecek bölgeler bunlar zaten.Bazen sadece burun kemiği ve göz kısmında bırakıyorum.Minik bir damlayla tüm yüzü aydınlatmak mümkün.

Tende duruşu böyle,tabii bu dağıtılmamış hali.Rengi net görün diye böyle bıraktım.Yoksa sürülğününde iyice dağıtılmalı yoksa kötü bir görüntü oluşabilir.Ürünü allığın üst kısmına sürdüğünüzde hoş bir görüntü yaratıyor yüze hafif bir pırıltı,aydınlık veriyor.Ben bu ürünü çok sevdim,bittiği zaman yine alırım diyeceğim bir ürün oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder