20 Ocak 2012 Cuma

İndirimden kaptıklarım

Mağazaların çoğunda indirimler hala devam ediyor.İndirimin ilk günleri pazar yerine dönen Zara ve Bershka şu sıralar gayet sessiz sakin.Tabii kalan ürünler oldukça az yada uygun bedeni bulmak zor oluyor ama o hiç bitmeyecekmiş gibi duran kasa önü sıralarında beklemekten iyidir.İşte indirimden aldıklarım.


Bershka dantel üst fiyat etiketine dikkatinizi çekerim :))indirimli fiyatı görünce bir daha sezondaki fiyatıyla bir şey almam diye düşündüm.Bu arada dantel üstü tabiiki bu soğuk havalarda biraz zor giyerim.Gerçi üşütme riskine rağmen biraz kasarsam giyerimde cengaverliğe gerek yok bence.Havaların ısınmasını beklemek en iyisi :)



Zara'dan aldıklarımda işte bunlar :)


Bluz o kadar inceki anca bahar yada yaz aylarında giyebilirim diye düşünüyorum.

Kış aylarına uygun aldığım tek şey bu kazak,yakasındaki detaya vurulup aldım :)


12 yorum:

  1. dantel bluz çok hoşuma gitti gene dayanamıcam alışverişe çıkıcam...gerçekten bütçeyi sarsmayacak bir fiyatmış...iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  2. teşkler. :) indirimli fiyatlar oldukça uygun :)

    YanıtlaSil
  3. @ merve yıldız MY.fashion;bende çok beğenerek aldım :)

    YanıtlaSil
  4. perişim çok hoş parçalar almışsın, özellikle dantel çok romantik çok hoş, evet üşütürsün bebeim giyme biraz daha ısınsın havalar..

    YanıtlaSil
  5. siyah dantel çok hoş güzel günler de kullanın ben de zara baktım ama pek kendime göre birşeyler bulamadım

    YanıtlaSil
  6. güle güle giy hepside güzelmis canim

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. güzel günlerde giy canım:)

    YanıtlaSil
  8. @cecilia;evet cnm havalar ısınsın diye bekliyorum :)

    @aklımdan geçenler mideme düşenler;teşekkürler :) bende ilk gittiğimde bulamamıştım,ikinciye uğradığımda buldum bunları :)

    @guzel gul;teşekkürler cnm :)
    @özge;teşekkür ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  9. bershka ve zara indirimde favorim.

    YanıtlaSil
  10. Dantel bluzunu çok sevdim canım, güle güle giy hepsini :)

    YanıtlaSil