29 Ocak 2012 Pazar

Makyaj çekmecesimi?

Makyaj ürünlerimin çoğu dağınık halde durunca aradığım hiçbir şeyi bulamıyordum.Mesela rujum biri bir çantada,pudra öbüründe.Yada aradığım fondöten banyodan çıkıyordu.Bende bütün makyaj ürünlerimi toplayıp çantalara koydum ve hepsini alıp bir çekmeceye yerleştirdim.

Çekmeceye böylece yerleştirdim işte,aslında pek düzgün olmadı ama en azından aradığım herşey aynı yerde duruyor :)



Çekmecede fazladan yer kalınca ojeleride toplayıp yerleştirdim.Bir kısmınıda attım,bozulmak üzere olanlar vardı hani sürdükten sonra bir türlü kurumayanlar olur ya onları işte :)Amma çok oje var,ne zaman dışarı çıksak elimizde bir ojeyle dönersek böyle olur işte.



13 yorum:

  1. Bende bazen dagiliyorum böyle, sonra yine topladigimda unuttugum makyaj malzemeleri buluyorum :) Oje Koleksiyonunu cok begendim!

    http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ben bir dolap kullaniyorum, yani rafli bir sey. En altta mesela ojelerim duruyor, ikinci katta fondötenler falan filan, öylesi daha kolay. :) Ama bu da iyi olmus, cantalarin icinde durunca daginik görünmüyor. :)

    YanıtlaSil
  4. @bouquet de fleurs;aynen benimde sağdan soldan unutulmuş ne malzemeler çıkıyor bir bilsen :))

    @gönül;teşekkür ederim :)

    @dolap fikri daha güzel geldi,hem rahat rahat her şeyi yerleştirirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Canım güzel olmuş, derli toplu :)

    YanıtlaSil
  6. bence ürünlerinizi çantaların içinden çıkartın,istanbul da yaşıyorsanız cook güzzzel limangoda itsbeauty kozmetik organizerleri var,oraya bakmanızı tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  7. organizerde iyi fikir bir bakiyim :)

    YanıtlaSil
  8. Gayet derli toplu olmuş ellerine sağlık ;)

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. ahh ah perim çekmece de yetmez bize böyle ayrı bir dolap yaptırmak lazım tüm kozmetik ürünlerimiz için, anca yeter :) cnm ikeadan çekmece seperatörleri var, onları tavsiye edebilirim sana tabi çekmecene uygun olursa, çekmeceyi açtığın zaman ne nerde görüyorsun, yerleştirmesi de çok pratik.

    YanıtlaSil
  10. wow makyajlara baaaaaak <3
    www.nzlsyn.blogspot.com
    ben de seni beklerim ;) görüşmek üzere ;

    YanıtlaSil
  11. aslında kontrplak kesitirip yada kendin kesip 4 6 bölme böylece daha rahat edersin (bence) eğer birgün bu kadar çok ürünüm olursa( çok para lazım) kesin öyle bir şey yapıcam ders çalşma masasını raflara boğucam :)
    maşallah bu arada ürünlere kaybolmadan dökülmeden ;)

    YanıtlaSil