7 Ocak 2012 Cumartesi

Parfüm dosyası

Tam anlamıyla parfüm canavarıyım.Nerede güzel bir koku duysam oraya çekilirim.Bu sebeple parfümde benim için önemli.Genelde yoğun ve baharatlı kokular seviyorum ama ihtiyaca göre parfümde tarzım değişebiliyor.Sırayla neler kullanıyorum başlayalım.


DKNY Pure;oldukça tensel bir koku.Hafif bir kokusu olduğu için gündüz ve yazın bol bol kullanıyorum.Nilüfer çiçeği,bulgar gülü,frezya,orkide kokularının karışımı.Beyaz tenlilere daha iyi gider diye düşünüyorum


Givenchy ange ou demon; Baş notasında beyaz kekik özü, calabria mandalinası, orta notasında orkide , zambak, ylang ve dip notasında ise tonka fasulyesi , vanilya, meşe ağacı özleri çeriyor. İddialı ve burdayım diyen bir koku.Ne zaman sıksam bu koku ne diye sorulur.Gece kullanımı için daha uygun ama benim gibi parfüm delisi olanlar gündüzde sıkabilir :))


Calvin klein Euphoria;Euphoria egzotik meyveler, baştan çıkarıcı çiçekler, kalp notasındaki siyah orkideyle çok güzel bir parfüm.Buda gece kullanımına daha uygun.Hatta çiçek ve şeker kokuları sevenler için ağır bile denebilir.Eğer benim gibi baharatlı,yoğun kokular seviyorsanız ve buğday tenliyseniz çok yakışır.




Dior hypnotic poison;bu koku özellikle bayanlar tarafından çok beğeniliyor.Ne zaman sıksam kız arkadaşlarım bu koku ne,hemen söyle,bende alacağım diyorlar.Oldukça yoğun bir koku.Eğer fazla sıkarsanız buram buram kokabilirsiniz. Üst notalar: Tüm baharatlar, kayısı, erik ve hindistan cevizi. Orta notalar: Gül, yasemin, vadi zambağı ve Brezilya gül ağacı. Alt notalar: sandal ağacı, badem ve vanilya.         

Armani she,hem gündüz hem gece kullanımına uygun çok zarif bir koku.Baymayan bir koku ama hiçde silik değil.Bence esmerlerede beyaz tenlilerede yakışır diye düşünüyorum.Üst notalar: Mandalina, portakal, bergamut, armut ve ananas. Orta notalar: Menekşe, süsen çiçeği ve yasemin. Alt notalar: Vanilya, misk otu ve sedir ağacı.         

dosyanın devamı gelecek :)

8 yorum:

  1. hypnotic poison ve euphoria ortak parfumlerımızmıs :)

    YanıtlaSil
  2. koku konusunda bende çok hassasım yani bi kokuda kilitlenmem hep değişik ve güzel kokular denemek isterim, güzel kokan birinden bayan yada erkek daha güzel ne olabilir yani parfüm önemli bi nokta cicim seninde parfümlerin en güzellerinden, güzel günlerde sür sürüştür :*

    YanıtlaSil
  3. @ gamze;benimde en sevdiğim parfümler cnm :)

    @cecilia;bende kokuya çok öenm veriyorum cnm.Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. inanmıyorum bu kadar olur :)tüm parfümlerimiz aynı ...hatta şu an pure kokuyorum...dosyanın devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  5. canım yazman cok guzel olmus parfüm bakıyordum ben de fikir oldu eline saglık:)

    YanıtlaSil
  6. @kepslok,bende şuan pure kokuyorum :)) dosyanın devamı yarın gelecek bakalım diğer parfümlerimizde aynımı :)

    @zulal ates;yardımcı olabildiysem çok sevindim cnm :)

    YanıtlaSil
  7. Canım VERSACE Cristal Noir öneriririm eğer parfüm arayışına girersen, harika değişik bir koku kışa çok yakışıyor özellikle...Euphoria ve armaniyi bende kullanmıştım bi dönem...mutlu haftalar sevgiler..

    YanıtlaSil