6 Ocak 2012 Cuma

Schwarzkopf Gliss keratinli

Schwarzkopf'un yeni çıkardığı keratinli seririsini çok beğendim.Saç için genelde John Frieda ürünlerini kullanıyorum ama keratinli serinin methini duyunca bende bir denemek istedim.İyiki de denemişim çünkü oldukça güzel,kaliteli bir ürün.Bir süre önce ikinci ürüne %70 indirim kampanyası vardı watsons'ta bende ürünleri stokladım.


Saçlarımı röfleden sonra kendi rengine döndürmek için üstüste boyattığımdan beri,banyodan sonra taramak işkence haline gelmişti.Üzerine kırılan ve kopan saçlarda cabası.Ancak gliss'in keratin destekli ürünlerinden sonra saçlarımda ciddi anlamda yumuşama var.Hatta geçen kuaför maşa yaparken saçların çok yumuşak maşa tutmayabilir spreyle biraz sertleştirelim dedi :)) kuru ve yıpranmış saçları onardığını iddia ediyor.Saç yıprandıktan sonra onarılıcağına pek inanmıyorum ama en azından daha fazla kırılmasını ve kopmasını önlemek önemli.Şu an gliss keratinli seride bu ihtiyacımı gideriyor.

10 yorum:

  1. bunu denemem lazım, bloguma bir uğrarmısın fikirlerinize ihtiyacım var:)

    YanıtlaSil
  2. verdikleri vaatler hikaye gelıyor bana çoğu şekerim, en iyisi kerastase kullandıklarımın içinden ama o da çok hayvani pahalı :) şuan elseve ürünleri kullanıyorum al birini vur ötekine :)

    YanıtlaSil
  3. bende kullaniyorum ve cok memnunum :)


    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  4. @modaliza;dene cnm,iyi bir ürün. :)

    @cemre;bakıyorum hemen:)

    @myprincess;evet kerastase çok pahalı,elseve denemiştim oda fena değil

    @guzelgul;evet cnm bir çok kişi beğeniyor.

    YanıtlaSil
  5. Beautiful pics!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    YanıtlaSil
  6. bayıldım bende süper bir ürün sitenede bayıldım:) tanıştıpıma memnun oldum :)

    http://nagonunharikalardiyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. bende tanıştığıma memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  8. Tabii ki Kérastase ya da John Frieda kadar iyi olmasını bekleyemeyiz ama onların astronomik fiyatlarına göre fiyatları çok uygun kalitesi de piyasadaki şampuanlara göre çok iyi. Ben Gliss alışverişimi bile internetten yapıyorum, nasıl olsa Zidaya sitesinde bütün herşey bedava kargo ile eve geliyor.

    YanıtlaSil
  9. bende bu ikiliyi kullanıyorum ve hayatımda gördüğüm en büyük mucize bence.
    bu yaşıma kadar hep süpürge gibi yıprattığım saçlarım artık beni affetti bu ürün sayesinde :)

    sürekli ısıya maruz kalıyor çok uğraşırım çünkü.hergün işe giderken fön düzleştirme maşa derken mahfoldular boyalar ve aralarda attırdığım ışıltılar....

    inanın bebek saçı gibi artık banyodan sonra taramasam olacak o derece...

    herkes kullansın bence...

    YanıtlaSil