13 Ocak 2012 Cuma

Vücut losyonu dosyası

Parfüm dosyasından sonra sıra vücut losyonlarına geldi.Parfümlü,güzel kokulu olan herşeye zaafım olduğundan bahsetmiştim :) hal böyle olunca nerede güzel kokulu bir losyon yada krem bulsam elim gidiyor.Sırayla başlayalım



The body shop white musk losyon;Whit musk parfüm serisinin vücut losyonu.Kokusu parfümüyle aynı yani parfümün kalıcığını arttırmak yada sadace vücudu nemlendirmek için kullanılabilir.Ancak ürün simli ve ışıltılı.Yani yaz aylarında kollara bacaklara ışıltı katmak için ideal.Ben simli ürünleri pek sevmiyorum.Ürünü alırken parfümünün kokusu hoşuma gitti diye denemeden almıştım.Çok fazla sim olduğu için pek kullanamıyorum.

Dove body lotion;nemlendirmesi gayet güzel,fiyatı oldukça ekomik.Kuru ciltleri bile güzel nemlendiriyor,yağlı his bırakmıyor.Kokusu dove sabunlarla aynı.Ben bazen dove sabun kokusunu sevdiğim için sabunla yıkanıyorum ardındada bu losyon iyi gidiyor :)

Deseo losyon; Jennifer lopez'in çıkardığı deseo parfümün devmı olan bu losyon parfümle aynı kokuda.Çok ince dokulu su bazlı bir ürün.Hatta elime sıktığımda su gibi akıyor desem yeridir.Kış aylarında nemlendirmesi yetersiz kalıyor ama yaz için ideal.Kokusu ise şahane.


The body shop mango body butter,Butter'lar kış aylarında yoğun nemlendirme sağlıyor.Mango kokusu ilk başta çok hoşuma gitmişti.Ama nedense denedikten sonra pek hoşuma gitmemeye başladı.Sanki meyve suyu gibi geliyor kokusu.

Sephora vanilyalı losyon;ürünün kokusunu çok seviyorum.Nemlendirmesi yaz ayları için işe yarıyor ama kış aylarında yetersiz kalıyor.Ben kuru cilde sahibim ama yağlı cildi olanlar için yaz kış kullanılabilir.

Body shop vitamin e body butter;ürünün kokusu pek güzel değil.Ama nemlendirmesi çok güzel.E vitaminli içeriğiyle cildi besliyor.Cildi yağlı olanları dahada yağlandırabilir.Daha çok kuru yada normal ciltlere tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. canım benım cıldım cok kuru hemen pul pul oluyor bana ne onerirsin böyle bol yaglı bişilerr:)

    YanıtlaSil
  2. Cnm cildin çok kuruysa bepanthol krem öneririm.Vücut için olan gramajı fazla bir ürün.Nemlendirmesi çok iyi.Öyle parfümlü bir kokusu vs yok ama kötü kokuluda değil yani ilaç niyetine sürüp bırakacaksın :)

    YanıtlaSil
  3. the body shop u ne kdr a aldın hatırlıyomusun? bi de ben dugunum icin arastırırken görmüştüm pahalıysa almak istemiyorum bi kere için acıkcası..

    YanıtlaSil
  4. fiyatını maalesef hatırlamıyorum cnm

    YanıtlaSil
  5. white musk losyon ile deseo losyonu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  6. Faydalı bir bilgi işime yaradı gerçekten

    YanıtlaSil