20 Şubat 2012 Pazartesi

Saçlara vitamin takviyesi

Saçlarım uzun zamandır işlem gördüğü için oldukça kuruydu.En sonunda artık röfleyle saçlarımı yakmayacağım deyip,kendi rengine boyattım.Aralarına ince ince gölge verildi sadece.Saçlarım kendini yeni topluyor.Bu arada dışardanda saçları beslemek gerek.Kullanılan saç kremleri,maskeler işe yarıyor ama dahada etkili olsun diye şampuanın içine evigen ve bemiks ampul kırıyorum.

Bu boyuttaki bir şampuan için ikisindende birer ampul yetiyor.Tabii sonrasında şampuanı iyice çalkalayıp karıştırmak önemli.Saçlar yıkanırken vitamine doyuyor.

11 yorum:

  1. Daha bugun bemiks kompoze kırdım birkaç tane çok etkılı gerçekten herkese tavsiye ederim. :)

    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bemiks'in kokusu da çok fena ama ya. :D ben de hepsini kırıp badem yağı zeytinyağı vs. karışımı yapıyorm nadiren de olsa.

    YanıtlaSil
  3. oww süper bir paylaşım
    teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. @dofa;aynen öyle ya :))fena kokuyor.Yağ karışımıda iyi fikir ;)

    @darkolive;rica ederimm :)

    YanıtlaSil
  5. gliss'in üstüne şampuan yok arginine dökülmeye karşı birebir diyemeden geçemicem ve bununla beraber birde SHEA CASHMERE de kullan derim. ayrıca 2güne1 saçı yıkamak da işe yarıyor dışardan vitaminin yanında sa.ı kendi yağıyla beslemekte önemli ;)

    YanıtlaSil
  6. evet saçı her gün yıkamak iyi gelmiyor,shea cashmere kullandım bende çok memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  7. Ay ben de deneyeyim canım :)

    YanıtlaSil
  8. canim bende aslinda cildim icin Vitamin A ve cinko kullaniyorum ve saclarimada cok faydalari oldu, kesinlikle ictende birseyler yapmak gerek ; )

    YanıtlaSil
  9. evet cnm doğru söylüyorsun dıştan olduğu kadar içtende beslemek gerek :)

    YanıtlaSil
  10. Bende kullaniyorum memnun kaldım

    YanıtlaSil