17 Mart 2012 Cumartesi

Bioderma sensibio makyaj temizleyici


Sephoranın makyaj temizleyicisinden sonra eczanede Biodermalarda bir fiyatına iki ürün kampanyasını görünce denemek istedim.Ürünü bir çok kişinin kullanıp memnun kaldığınıda bildiğimden içim rahat aldım.Ürün hem göz hem yüz makyajını temizliyor.Kokusuz,renksiz bir ürün.Ürünü pamuk üzerine döküp makyajı temizliyoruz.Sonrasında durulamaya gerek olmadığı söyleniyor am benim içim rahat etmediğinden bir kerede yıkıyorum.Makyajı temizledikten sonra kızarma,yakma vs yapmıyor.Bu açıdan çok güzel.Makyajıda gayet güzel temizliyor.Ürünü beğendim :)Şu an hala eczanelerde bir fiyatına iki ürün kampanyası devam ediyor isteyenler kaçırmasın.

6 yorum:

  1. kampanyadan haberdar ettiğin için sağol.ben kullandım. çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
  2. evet iyi bir ürün,hazır kampanya varken kaçırmamak gerek:)

    YanıtlaSil
  3. süper bir temizleyici kendisi ama benim de içim rahat etmiyor ve jel ile yıkıyorum arkasından. bazen maskaralarda zorlanıyor zorlansın seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Sende benim gibi tekrardan yıkayanlardansın:)) bende jelle yıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. bu ürünü çok duydum ama bi türlü almak nasip olmadı sadece eczanelerde mi satılıyo?

    YanıtlaSil
  6. cnm ben eczaneden aldım ama başka bir yerde satılıyormu bilmiyorum:)

    YanıtlaSil