14 Nisan 2012 Cumartesi

Golden lady boombastic maskara




Golden lady firmasının ürünlerini daha önce hiç denememiştim,hepsi burada'da 16.90 tl fiyatıyla satılıyor.Annem denemelten ne çıkar diye düşünüp almış.Açıkçası performasının bu kadar iyi çıkacağını hiç düşünmediğim bir üründü.Ama sürdükten sonra bu fiyata bu kalite nasıl olur diye şaşırdım.


Üretim yeri Türkiye,6 ay kullanım ömrü var.Diğer pahalı ürünlerin aksine kirpiklerimi yapış yapış yapmadı.Hatta tek tek ayırdı.Ancak uzatma kısmında biraz eksik kaldı.Eğer benim kirpiklerim zaten uzun,sadece belirginleştirip birazda dolgunlaştırsın derseniz tavsiye ederim.

4 yorum:

  1. böyle bir şeye ihtiyacım var en son avondan aldım hiç memnun kalmadım yapış yapış oldu kirpiklerim, tavsiye için teşekkürler

    bana da beklerimm

    YanıtlaSil
  2. uzunlağa ihtiyaım var kuzum ama güzel duruyor sende güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. sana çok hoş durmuş cnm kaşlarında maşallahhı var:D

    YanıtlaSil
  4. gerçekten de golden rose bazen şaşırtıyor.... bendebiçok ürününde aynı şeyi yaşyorm zaman zmaan

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil