1 Nisan 2012 Pazar

İnternet alışverişi






İnternet alışverişi hem kolaylık hemde bağımlılık yaratmaya başlayan bir alışkanlık sanki.Yukarıda gördüğünüz üzere tam 21 adet kalem var.Neden 21 adet?çünk siparişte 2adet yazılacağına yanlışlıkla 21 yazılmış ve bu yanlışlık kargo gelince anlaşılmış.Şimdi nurtopu gibi 21 tane kalemimiz var.Bazı durumlarda internet alışverişi çok iyi geliyor hani bazen bazı ürünleri daha hesaplı fiyatlara yakalayabiliyoruz.Vakti olmayanlar evinin market alışverişine kadar internetten yapabiliyor.Ama bir noktadan sonra sanki insanı yavaş yavaş esir alan bir bağımlılık haline geliyor.En azından durum ,bizim evde böyle.Bir şeye ihtiyacımız osun olmasın,her gün illaki belli alışveriş ve fırsat siteleri açılır bir bakılır.Bu gün yeni ne eklendi acaba?mutlaka alacak bir kaç parça şey bulunur.





Bu kolide bildiğimiz kırtasiye ürünleri var,delgeç,zımba,dosya,defter gibi malzemeler.Yani evden çıksak 5 dk sonra bu ürünleri bulabileceğimiz yerler zaten var.Hem bir şeyleri alırken ona dokunmak,kalitesine bakmak daha iyidir ama internetten bir şeyler alacağız ya illa,elimiz siparişi ver butonuna gidiveriyor.
Bizim evde bir alışveriş canavarı var.Kendisi pek sevgili ve sevimli annem.Bu kargolar aynı anda geldi.Günde en az iki kez kapımızı çalan kargo görevlisini kapıda görünce bunlarda ne,hepsi bizemi diye sordum.Adamdan gelen yanıt aynen şöyle oldu:anneniz yine interneti kaldırmış :))
Artık kargocuda biliyor annemin internet alışverişkoliği olduğunu :))
Kargoları tek tek ben açtım,içinen çıkan her parçaya  hayretle baktım.Mesela üstteki fotoğrafta 2 adet biber gazı spreyi var:)) Ortalık kaçkapçı kaynıyormuş bu sebeple oda internetten bulmuşken almışmış.
Hadi biber gazı spreyi markette satılan birşey değil internetten aldında şu 2 tl'lik dosyayı neden internetten aldın?Zaten kırtasiyede aynısı var,burdan alıp kargo parası ödüyorsun birde.


Evdeki son durum aynen budur :))

8 yorum:

  1. :)Güzel günlerde kullanın demekten başka bir şey bulamadım.2 yerine 21 tane kalem :))Kargocu bizim evi de yol ettiklerinden artık kimlik bile sorma gereksinimi hissetmiyorlar,bilirim o durumu :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sizin evdede internet alışverişkoliği var demek :))

    YanıtlaSil
  3. 21 adet kalem komik olmuş yalnız hhaaha :D Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Yalniz degilsiniz ayni durum bizdede var, sanirim istedigin saat alisveris yapabilmenin keyfi=)))

    YanıtlaSil
  5. Sanırım öyle,internet alışverişi gündeme geldiğinden beri herkes alışveriş canavarı oldu :))

    YanıtlaSil
  6. Ay senin olmanı bekliyordum, Anneciğinin olmasına şaşırdım :) Herkesin almaktan zevk duyduğu birşey var işte :) 21 kalem de ilginçmiş :)

    YanıtlaSil