8 Nisan 2012 Pazar

Makyaj çantam

Bu küçük makyaj çantasını dışarı çıkarken yanıma alıyorum.Öyle küçük göründüğüne bakmayın içine herşey sığıyor.Makyaj çantasını sephora bir alışverişim sonrası hediye etmişti.Bende o günden beri severek kullanıyorum.

Yanımda taşıdığım ürünleri temel parçalardan seçiyorum.Mac studio fix,mac allık,kabuki fırça (fırça hem pudra hemde allık kullanımına uygun,iki ayrı fırça taşımamak için iyi bir seçenek),vichy dudak kremi,bath and body shop parlatıcı,dudak ve göz kalemleri,touche eclat kapatıcı.

7 yorum:

  1. canım bu sephora kabuki nasıl yaa..çok boya akıtıyor yıkanınca mahvoluyor filan dediler ama yine de sorayım dedim kullanan biri olarak daya iyi bilirsin

    YanıtlaSil
  2. cnm boya akıttığı doğru ama kullanımda bir sorunu yok.Hem pudra hemde allık için açılıp ayrı ayrı kullanılıyor.

    YanıtlaSil
  3. :) studio fix bagımlılarındandım ama ilk kez ciddi ciddi fondoten kullanıyorum, sadece 3 gundur belki ama lancome teint idole 24h, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Studio fix'te kapatıcılığı yüksek bir ürün olduğu için işe yarıyor cidden.Lancome da güzeldir:)

    YanıtlaSil
  5. kücük ama icerigi süper !!!!!!!! <3 =)

    YanıtlaSil
  6. hem dışına hem içine bayıldım :)

    YanıtlaSil