30 Nisan 2012 Pazartesi

Makyaj fırçaları

İyi makyaj malzemesinden çok iyi fırça önemlidir.Tabii fırçaların temizliğide çok önemli,temizlenmeyen fırçalar ciltte sivilce ve diğer cilt sorunları yaratabilir.Fırçaları en az iki haftada bir temizliyorum.Günlük olarak alkollü fırça temizleyici spreylerle temizleyebilirsiniz.Ama bunun yanı sıra belli aralıklarlada şampuan ile yıkamak gerek.


Ben fırçaları temizlerken işte bu iki ürünü kullanıyorum.Herhangi bir şampuan kullanabilirsiniz,kremli olursa iyi olur.




Fırçaları yıkadıktan sonra fazla suyunu peçete ile alıp yine temiz peçete üzerine yatırıp kurutuyorum.Fırçaları aşağı bakacak şekilde asacak bir formül bulursanız öylede yapabilirsiniz.


3 yorum:

  1. komik olabilir ama ben saplarından kurdela bağlayıp hatta kurdelanın etrafını da bantlayıp mantar panoya iliştiriyorum ters şekilde :D

    YanıtlaSil
  2. Ne komiği cnm süper fikirmiş,uygulanabilir :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de şampuanla yıkıyorum, dalin de kullanıyorum bazen, bir de antibakteriyel el sabunu ile de yıkıyorum. Karışık yani :)

    YanıtlaSil