12 Nisan 2012 Perşembe

Sally hansen firming hand creme


Sally hansen'in kremlerini beğeniyorum.Hem nemlendirmeleri hemde kokuları güzel oluyor.Bu üründe oldukça iyi.Bu ürünün asıl özelliği sıkılaştırıcı etkili olması.Yani aslında anti aging etkili bir ürün ama ben yoğun nemlendirme özelliği sebebiyle aldım.Özellikle elleri yıkadıktan sonrada çıkmamayı vaad ediyor ki cidden doğru çıktı.Hatta kremi ilk başta sürüp hemen ellerimi yıkadım ve ellerim hala kremliydi.Ama ikinci yıkamada dayanmıyor:)) o kadarda değil tabi.Ellerdeki ton farkına iyi gelip rengini aydınlatıyormuş.4haftada elleri gençleştiriyormuş,ilerleyen yaş sebebiyle ellerinden sorunlu olanlar yada benim gibi yoğun ve uzun süre etkili bir nemlendirme arayanlar için uygun .

Oldukça yoğun bir yapısı var.Sanırım yıkanınca çıkmama özelliği için böyle tasarlanmış.Ama ellerde yağlı,yapış yapış bir his bırakmıyor.Mİs gibide portakal kokuyor:)

6 yorum:

  1. kokulu el kremlerine bayılıyorum mis gibi ortalığı saıryor ama nemlendirmesi de önemli :)

    YanıtlaSil
  2. güzel kokulu el kremleri sahane oluyor zaten ; ) Sally Hansen markasi burda yok, ama bende yatmadan önce el kremini tirnaklarima bile yedirerek yatiyorum, öylece artik eskisi gibi kirilmiyorlar ; )

    Birde tatlim su kelime dogrulamayi kaldirsan daha kolay yorum yapilir, tabii istersen : )

    YanıtlaSil
  3. @ssdesignbutik;evet sadece güzel kokması yetmez:)
    @viva;bende yatarken mutlaka sürerimm :) kelime doğrulamadan haberim yoktu,hemen bakıyorum teşekkür ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  4. bende merak ediyordum bu kremi başarılımı diye:) sayende öğrenmiş oldum,fakat portakal kokmasa memnun olurdum:)

    YanıtlaSil
  5. öyle rahatsız edici bir koku değil cnm :)

    YanıtlaSil
  6. El kremi stoğumu bitirince ben de alayım canım :)

    YanıtlaSil