27 Mayıs 2012 Pazar

Günün ojesi


Renkli makyajlar yaptığımda tırnaklarımın sade olmasını seviyorum.Bazı rujlarla aynı tonda oje bulmak pek mümkün olmuyor.Bende o renkli makyaja uyum sağlayacak doğal tonda oje kullanıyorum.Genelde french manikür yapıyorum ama zamanım olmadığında bu ojeyi şip şak sürmek kolay oluyor.Rengi çok sade,tırnaklarda güzel duruyor.İçinde çok hafif altın bir yansıma var ama öyle göze batacak cinsten değil,sadece ojeye parlaklık veriyor.Bu aralar sık sık kullanıyorum.


Pastel'in 110 numarası.Bu arada bu rengi yeni keşfettim :))

Hani dudaklara pembe ruj,ellere kırmızı oje sürenler var ya o çok gözüme batıyor.Görüntünün geneline bakınca renk karmaşası çıkıyor ortaya.O yüzden rujla aynı ton oje bulamayınca bu tonlara yöneliyorum,aklınızda olsun ;)

2 yorum:

  1. O renk karmaşasını arada ben de yaratıyorum canım :):):) Ne yapayım ojemi temizlemeye vakit bulamıyorum, 2-3 gün kullanıyorum sürünce :)
    Güzel bir renkmiş ojende :)

    YanıtlaSil