10 Mayıs 2012 Perşembe

Miranda kerr


Miranda kerr'e hepimiz bayılıyoruz.Ben saçlarına ayrı bir bayılıyorum:)Fotoğraflarına bir bakıyımda saçımı boyatmadan fikir edineyim derken bu fotoğraflara rastladım.

Sanırım Miranda kerr'e koyu renkler daha çok yakışıyor.Bu renk muhteşem olmuş.Çok asil duruyor.


Bu renktede çok doğal,çok güzel.Sanırım bende saçlarımı buna benzer tonlarda boyatabilirim.
 O kadar doğal boyanmışki,aradaki renkler güneşten açılmış gibi yani benim istediğim ton :)

Bu fotoğrafı görünce Miranda kerr'i tanımakta azıcık zorlandım.Bir anda alakasız geldi gözüme.Sarıda güzel durmuş ama bence bu renk onun rengi değil.Koyu tonlarda yüzünün,gözlerinin güzelliği ortaya çıkmış.Zaten Miranda kerr'de farkındaki uzun zamandır saçları hep koyu tonlarda.

4 yorum:

  1. evet haklısın koyu renkler çok güzel durmuş:)))ama çok güzel kadın, hem güzel hem de sempatik:))))

    YanıtlaSil
  2. Koyu tonlar bence de daha çok yakışmış. Kahve tonlarını ve karameli çok beğeniyorum ben, çok modern duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. Evet cnm karamel tonları çok güzel bencede

    YanıtlaSil