10 Mayıs 2012 Perşembe

Yinemi ojee?



Oje aldığımı gören annemden hep bu cümleyi duyuyorum.Artık evde ojeler için ayrı bir dolap ayırmak gerekiyor:))Dışarı her çıktığımızda bir oje bile olsa elimiz boş dönmüyoruz.Durum böyle olunca herkesin evinde hatırı sayılır bir oje koleksiyonu oluşuyor.Neyse lafı uzatmadan bu oje kimdir,nedir ona geçelim.

Renk cıvıl cıvıl,yaza,bronz tene cuk oturan bir ton.Benim sevdiğim coral, turuncu-pembe kombinasyonlarından.Rimmel'in ojelerini çok beğeniyorum,sürdüğüm anda kuruyor.Bazen ojeyi özene özene dürüp aradan dakikalar geçmesine rağmen cırt diye bozulmasına sinir oluyorum.Rimmel'de bu sorunu hiç yaşamıyorum.Birde fırçalarının geniş uçlu olması sürme konusunda rahatlık sağlıyor.French içinde ince uçlu ojeler yapmışlar,fonksiyonel ürünlere bayılıyorum.
Bu ojeyi bende çok beğendim,gidip alıyım diyenlere Rimmel:415 instyle coral

4 yorum:

  1. ojelere bayılıyorum , abdest almaya engel olmasa bir koleksiyon da ben yapardım heralde

    YanıtlaSil
  2. ojelere bayılmayan varmı:) gerekirse sürüp,silip yine sürerim:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir renk, birkaç aydır rujda da oje de de en sevdiğim ton bu :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen benimde öyle,bu tonlara takmış vaziyetteyim:))

    YanıtlaSil