30 Haziran 2012 Cumartesi

Blogger'lar buluştu :)

Dün akşam üzeri iki sevgili blog sahibesi sevda s. ve tannesi ile buluştuk.Kozmetiğe meraklı üç blogger bir araya gelirse ne yapar?tabiiki civardaki tüm kozmetikçileri didikler:)) Üsküdar'daki rossman'a girdik ne varsa denedik,sürdük sürüştürtük.Sonrada bu cicileri aldım.
Birkaç parça birşey daha aldım ama onları çekmeyi unutmuşum.Rossmana ilk defa gittim.Rossman'da neler varmış nelerde haberim yok.Tannesi bana rossman'da neler güzel neler alınır neler mutlaka alınmalı diye yol gösterdi.Fotoğraftaki rujuda onun gazıyla aldım zaten.Bu renk her zaman bulunmuyormuş.Al bir dene şunu dediğinde cidden bayıldım rengine.Fiyatına göre hem kalitesi çok güzel hemde rengi.Sağol Tannesi'cimm :)Kalemlerde tannesinin favorisi zaten.Bu arada Tannesi acayip zevkli neye elini atsa ya rengi müthiş çıkıyor yada kalitesi.Onunla alışveriş yapmanın en güzel yanıda kısa zamanda iyi ürünleri bulmak oluyor:)İşe tam bu rossman gezisi sırasında sevgili Sevda s.geldi.Bizi Rossman'da kasada yakaladı :))neler aldık diye orda ayaküstü baktık,kurcaladık.Sonrada gratis'e gittik.Üsküdar gratis oldukça küçük ama içinde essence standı var.Stand diğer gratistekilere göre doluydu.Ben bu aralar essence'ten bir sürü kozmetik aldığım için hiç birşeye elimi sürmedim.Daha doğrusu birşeyleri sürüp denedim de(bünye kozmetik görünce dayanamıyo naapsın:)) ) bir şey almadım.
Sonrası yemek,çay,sohbet derken vakit geçti.Tabii biz vaktin nasıl geçtiğini anlamadık ve fotoğraf çekmeyi unuttuk.Ne zaman eve geldim işte o zaman ampul yandı.AA fotoğraf çekmedikk dedim.Neyse artık bir sonraki buluşmada bol fotoğraflı olur:))
Bu arada sevgili Sevda gelirken eli boş gelmemiş bize hediyeler getirmiş.

İşte bu cici paketin içinden bu güzellikler çıktı:)




              Sevdacığıma tekrar teşekkür ediyorum bu güzel hediyeleri ve ince düşüncesi için :)


16 yorum:

  1. sevdacım her zamanki gibi ince düşünmüş:) güzel günlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. kıskandım ama :) ne iyi yapmışsınız cnm, ojelerin renkleri süper ya cıvıl cıvıl, güle güle kullanın cicilerinizi ama keşke resim çekseymişsiniz en azından bu güzel anı ölümsüzleştirmiş olurdunuz :)

    YanıtlaSil
  3. @özge;aynen öyle cnm,teşk.ler:)

    @cecilia;evet cnm bizde neden fotoğraf çekmedik diye hayıflandık ama bir sonraki buluşmada çekeceğiz:)

    YanıtlaSil
  4. Canım, gerçekten çok güzel bir gündü, ben biliyorsun karmaşık olaylar yaşayıp buluştum sizinle ama akşam eve gittiğimde hiç yorgun değildim. Çok iyi geldi bana bu buluşma.
    Ve fotoğraf olayı, ben nasıl atladım diye kendi kendime çok kızdım. Dediğim gibi, bir dahakine 1000 poz çekcem, hazırlıklı ol :)

    YanıtlaSil
  5. bende hiç yorgun değildim cnm,vakit geç olmasa dahada otururdum yanii :)) bidahakine çekeriz artık öptüm çok :))

    YanıtlaSil
  6. kıskandım ama yaa bananeee :D
    daha da güzel buluşmalarınız olsun ve ben de olayım inşallah :))))

    YanıtlaSil
  7. i love the nail-colours <3
    amazing blog cnm!

    Greetings from Germany!
    Selma

    http://diamonds-x3.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  8. @hülya karayel;bir dahakine hep birlikte buluşuruz cnm :)

    YanıtlaSil
  9. Ben de super vakit gecirdim sizinle. Guzel sozlerin icin cok tesekkur ederim, aldiklarindan memnun kalmana cok sevindim. Seninle alisveris de cok keyifliydi. Fotograf olayi benim aklima gelmisti ancak sen hic foto koymuyorsun diye istemezsin sandim; sesimi cikarmadim. :/ Bir dahakine cekelim mutlaka.

    YanıtlaSil
  10. Kozmetikperisi; amiinnn!!! :))))

    YanıtlaSil
  11. Rujun rengini cok merak ettim simdi:) zor bulunuyomus ya direk dikkatimi o cekti:))

    YanıtlaSil
  12. ruj için ayrı bir yazı hazırlayacağım :) genelde o renk çok sattığı için stand'ta pek kalmıyormuş :)

    YanıtlaSil
  13. Blogunuz içersindeki makalerileri hergün takip ediyoruz.Ve bu makalerilerden bilgi ediniyoruz ve arkadaşlarla paylaşıyoruz,dell notebook yedek parça olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  14. su usddekı ayak peelıngı snırsam nasıL o cınım memNunmusun***

    YanıtlaSil