11 Haziran 2012 Pazartesi

Essence alışverişi


Biraz gecikmeli olarak essence'ten aldıklarımı paylaşıyorum.Günlerce essence satan Gratis arayıp durdum.En sonunda bulduğumda ise,karşımda talan edilmiş bir stand vardı.Essence'in Türkiye'ye gelmesini bekleyen çok kişi varmış meğer.Hem güzel hemde ucuz kozmetik olunca hepimiz koşa koşa Gratis aradık :))

Gratis'e bir girişim var,sanarsınız ki altın küpü buldumda almaya gidiyorum.Koşa koşa girdim kapıdan.Standla ilk karşılaşmamız tam bir hayal kırıklığıydı.Kala kala bir kaç renk oje,fondötenler,pudralar,göz kalemleri ve bronzerlar kalmıştı.Yani benim ihtiyacım olmayan şeyler.Daha bitmemiş fondötenlerim,hiç kullanmadığım pudralarım olduğu düşünülürse bunları almak çok mantıksız olurdu.Bende kalan ojelerden iki tane,bir tanede rengini beğendiğim göz kalemi alıp.Stand ne zaman dolar,ürünler yenilerse o zaman yine gelirim diyerek Essence standıyla vedalaştım.Ürünlerin detaylarını başka bir yazı halinde vereceğim.

4 yorum:

  1. Fiyatlari ne bunlarin orda?=)))

    YanıtlaSil
  2. oldukça uygun fiyatları var cnm,şuan tek tek hatırlamıyorum maalesef

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, ben daha yazamadım bile :)

    YanıtlaSil
  4. saol cnm,yazsana sende merak ediyorum aldıklarınıı :)

    YanıtlaSil