16 Haziran 2012 Cumartesi

Essence long lasting göz kalemi

Göz kaleminin rengine vurularak aldım.Fotoğrafta bildiğiniz nefti tonlarında bir renk.Işık ayarı olmadığı için içindeki minicik pırıltılar görülmüyor maalesef.Yoksa yeşilin bu güzel tonunun içinde minik minik ışıltılar görecektiniz.Kalem asansörlü.Yumuşak uçlu ve bu sebeple sürülmesi kolay.Sürülmesi kolay ama çıkması biraz zor.Hakikaten ''long lasting'' durumu doğru yanii.Elime sürdüm sonra parmağımla silmeye çalıştım ama çıkmadı.Sonra sabunla yıkadım anında çıktı.Enteresan şekilde elle temasta kolay kolay çıkmıyor.Temizleyici kullanıldığımda ise anında dağılıp siliniyor.Ben sevdim bu kalemi ;) Bu arada kalemi merak eden,denemek isteyenler için (14 think khaki)

7 yorum:

  1. essence ürünlerine gerçekten bayılıyorum, hepside hem ucuz hem çok kaliteli

    hediye çekilişi

    http://www.pinkthingsel.com/2012/06/pinspire-hediyee.html

    YanıtlaSil
  2. bu rengi ilk kez görüyorum, markete gidince bakmam lazim ; )

    YanıtlaSil
  3. @sel;evet cnm öyle oluyorlar bende beğeniyorum..

    @viva;bak bak,çok güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Bu renk bana pek yakışmıyor da diğer renklerine bakmam lazım benim de :)

    YanıtlaSil
  5. bak cnm :)çok güzel renkleri var

    YanıtlaSil
  6. Essence çok kaliteli gibi gelmemişti bana, demek bu kalemi kalıcı. Hımm not alayım hemen! :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. goz icinde performansi iyi siyah kalem ariyorum bi kalem o mudur

    YanıtlaSil