22 Haziran 2012 Cuma

Google aramaları -2

Google'dan yapılan aramalarla bloğuma uğrayanlar için ikinci yazımı yazıyorum.Arada bakınca enteresan şeyler çıkıyor.Bunun yanı sıra insanlar neyi merak edip gelmiş bunuda görebilmek mümkün tabii.Bakalım neler merak edilmiş


1-Beyaz boya göz yorarmı?


Eğer duvarları beyaz yapacaksanız bence yorabilir.Vanilya yada kırık beyaz rengi daha iyi olur sanki.Gerçi kozmetik bloğuyum ama elimden her iş geliyor gördüğün gibi boya-badana vs :P


2-French manikür,Rimmel.


Ben french manikür seven biri olarak Rimmel'in french manikür ojelerine bayıldım.Alt renk için geniş uçlu fırça,uçlar için ince uçlu fırça tasarlamaları sürülürken kolaylık sağlıyor.Ojelerin hemen soyulmaması ise başka bir avantaj.Tavsiye ederim.


3-Evde çay,çikolata keyif yapmak gibisi varmı?


Bencede yok ama ben o keyfi kahveyle yapmayı tercih ediyorum.Valla daha güzel oluyor kahveyle çikolata.Dene bak görüceksin :)))


4-Saçlara röfle


Bende bir ara yaptırıp durdum bütün saçlarım yandı.Bir kış boyuncada kendi rengime boyatıp dinlendirdim.Şu aralar yine röfle attırdım ama daha az.Pek sağlıklı bir işlem değil maalesef.


5-Miranda kerr


Valla kendisine ayılıp bayılıyoruz.Hem tarzıyla,hem doğallığıyla herkesi büyülüyor desem abartmış olmam.

6-Tırnak kırılmaları


Bende aynı dertten muzdariptim.Arada hala kırılır ama eskisi gibi değil şükür.Saç,cilt ve tırnaklar için hazırlanmış özel karışım vitaminler var.Kullanırsan faydasını görürsün.Birde sürekli ojeli gezme arada tırnaklar hava almalı.



5 yorum:

  1. =)) çok güldüm yaa çok güzel bir yazı olmuş. Öyle şeyler aranıyor ki ne alaka diyor insan =)


    http://koyukirmizikd.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. hahahaha :D cok ilginc ve harika göre bilmemiz. :D

    bu arada banada beklerim.. :)

    www.ciimciime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bak bu güzelmis, ben bunlara hic bakmiyorum, baksam iyi olur galiba : D

    YanıtlaSil
  4. Google analiticsten mi alıyorsun bu verileri? Ben de istiyorum da nasıl yapılıyor bilmiyorum canım

    YanıtlaSil
  5. @koyu kırmızı;bende bakarken bazen gülüyorum cnm :)

    @çağla;geliyorum cnm :)

    @viva;bak,bak neler çıkıyo:))

    @sevda s.;cnm ben blogger'ı eski arayüzle kullanıyorum.İstatistiklerden aramalara gir cnm

    YanıtlaSil