3 Haziran 2012 Pazar

Google aramaları

Google aramasıyla bloğuma gelenlerin,aradıklarıyla ilgili bir yazı yazmakta geç bile kaldım.Bakalım neler aranmış


1-Badem yağı kullanıyorum;iyi yapıyorsun,badem iyidir.Saça,kaşa,cilde iyi gelir,besler.Kullanmaya devam et şekerim.


2-Saç uzatan şampuan;ben kendi kullandığımı yazmıştım blogda.Fena değildi.Saçımı normal uzama hızından daha hızlı uzattığı kesin.Ama bir kutu kullanıp bıraktım.İkinciye geçsem rapunzel olmazdım ama dahada uzun saçlarım olurdu.


3-John frieda serum çeşitleri;JF'nin tüm serumlarını,şampuanlarını,maskelerini kullanmış biri olarak diyebilirimki ihtiyacına göre seçeceğin her serumu birbirinden şahane.


4-Fondöten yerine pudra;Kişisel ihtiyaca göre değişken bir durum.Sıcaklarda fondöten yerine pudra kullananlar muhtemelen artacak.Ama pudranın kapatıcılığı fondöten kadar maksimum seviyede değildir.Tabii sıkıştırılmış pudra kıvamındaki fondötenlerden bahsetmiyorum.Cilt sorunlu değilse,pudra kullanmak daha rahat.


5-Altın sarısı makyaj;altın sarısıyla anca takı-tokada anlaşabiliriz.Onun haricinde kıyafette,makyajda en sevimsiz bulduğum renktir.Usta eller altın sarısı tonlarında bir makyaj yaparsa ortaya şahane bir görüntü çıkabilir ama herkese gidecek renkler değil gibime geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder