17 Haziran 2012 Pazar

Loreal infailible göz kalemi

Bu aralar göz kalemlerine sardım.Renk renk kalem alıyorum.Bu sefer Loreal denedim.Kahverengi,içinde biraz sim var.Güneşte yada ışıkta bu simler daha belirgin oluyor.Ben alırken bu simleri ışık azlığından pek fark etmemiştim ama eve gelip denediğimdede çok rahatsız etmedi.Fotoğrafta yine ışık ayarlarından mütevellit simleri göremiyoruz ve ben ürünlerin tam renklerini gösterememe durumuna sinir oluyor.Ya profesyonel fotoğrafçı olucam yada fotoğrafçı bulucam bu gidişle.Her neyse,fotoğraflara sinirimi çıkardıktan sonra gelelim kaleme


.Kalem asansörlü.Diğer ucunda kalemi dağıtmak,buğulu efekt vermek için küçük bir silikon ucu var.Bu güzel düşünülmüş bir ayrıntı bence.Kalem 16 saate kadar dayandığını iddia ediyor.16 saat gözümde bekletmedim ama bence bu sıcaklarda 16 saat dayanmaz.Çok çabuk akan bir yapısı yok ama belli bir süreden sonra dağılıp kendini bırakıyor.Ürün waterproof.Üründen ne çok memnun kaldım nede beğenmedim diyemem.Biraz nötr kaldım bu ürüne nedense.Essence'in göz kalemi daha hoşuma gitti açıkçası.

4 yorum:

  1. Ahh loreal 'den İllAllah artık , bıraktım o markayı kullanmayı , Essence bende kullanıyorum ve gayet memnunun , yinede sen güle güle kullan canım :)

    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Essence'den bende çok memnun kaldım:)

    YanıtlaSil
  3. Yaz demek renkli göz kalemi demek canım :) ben de ilk kahve kalemimi bir kaç ay önce aldım. Ah bi de sıcaklarda akmayanı olsa bunların :)

    YanıtlaSil
  4. Aynen cnm ya akınca hep kontrol etmek gerekiyo maalesef.Akmayanı bulsak yaşadık zaten :))

    YanıtlaSil