1 Temmuz 2012 Pazar

Ayak tuzu



 Watsons'tan aldığım bu tuz ayakları inanılmaz rahatlatıyor.Ayaklarımızı sokacağımız suyun içine az miktar bu tuzdan atıp,sarıya renge dönen ve limon kokan suyun içinde ayaklarımı bekletiyoruz.Hem ayaklarımız yumuşacık oluyor hemde çok rahatlatıyor.Uzun süre ayakta kalınca,ayaklarda ağrı olunca bu tuzla birlikte ayaklarımızı suda bekletmeyi tercih ediyoruz.




Bildiğimiz kaya tuzu'nun az küçüğü görünümünde.Şuan kutunun dibi gelmiş vaziyette tabii o sebeple az bir miktarı görüntüleyebildim.Ürün sanırım sadece watsonslarda ve rossman'larda satılıyor.Fiyatını tam hatırlamıyorum ama uygun fiyatlıydı.Tüm gün yükümüzü çeken ayaklarımızı rahatlamak arada sırada şımartmak gerek değilmi? :)

8 yorum:

  1. bende rossmannda gördüm aldım henuz kllanmadm birazdan denıyorum öyleyse:)

    YanıtlaSil
  2. canım bilgilendirdiğin için çok teşekkürler.
    Seni izlemeye aldım. Ben de ziyarete bekliyorum.
    Sevgiler, Pırıl.

    YanıtlaSil
  3. rica ederim cnm:) gelmezmiyim:)

    YanıtlaSil
  4. Ayaklarımı kapalı ve topuklu ayakkabıların içine hapsetmişsem ve eve döndüğümde ayaklarım ve özellikle parmaklarım alarm veriyor durumdaysa normal yemeklik tuz bile çok iyi geliyor. Peeling mantığıyla hafif nemli ayaklarınızı tuzla ovarsanız çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  5. iyi oldu cnm söylediğin,normal tuzda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  6. bunu ilk kez duyuyorummmm denemek lazım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. dene cnm gerçekten güzel,dinlendirici birşey:)

    YanıtlaSil