24 Temmuz 2012 Salı

Bitenler


Sephora göz makyajı temizleyici;ürün en sevdiğim temizleyicilerden.Yağlı olduğu için makyajı çok rahat ve yumuşak temizliyor.Göz kapağında tahriş,kızarıklık oluşturmadı.Ürünü kullanmadan önce iyice çalkalayıp sıvı ve yağın birbirine karışmasını sağlıyoruz.Sonra pamuğa döküp makyajımızı siliyoruz.Eyeliner,suya dayanıklı rimel vs gibi ürüleri kolayca temizledi.Göz kalemleri ve farı tek silişte temizledi.
Sephora oje çıkarıcı;ürün asetonsuz olduğu için tırnaklar için sağlıklı.Aseton içeren oje çıkarıcıları artık kullanmıyorum.Her renk ojeyi güzel temizliyor.

Clinique yüz yıkama jeli;Ürünü uzun süre kullandım.Temizlemesi güzel,renksiz bir ürün.Şimdiye kadar severek kullandım ama Dermalogica yüz yıkama jelini daha çok beğendim.

5 yorum:

  1. oje ckarıcıda örnegın kırmızı ojeyi ne kadar mıktarda kullanarak cıkardın canım?

    YanıtlaSil
  2. cnm tam ölçü vermek mümkün değil tabii ama şöyle açıklasam sanki daha iyi olur;pamuktan aseton damlayacak kadar değil ama pamuğu yeterince ıslatacak kadar döktüm.Genel anlamda güzel ben çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Clinique güzel bir temizleyici ama biraz kkurusmustu benim cildimi.Ben artık eczane ürünlerine döndüm...

    YanıtlaSil
  4. Eskiler çöpe gitsin, yerine daha güzelleri gelsin canım :)

    YanıtlaSil
  5. @ışıll ışıl; bende kuruluk yapmadı cnm:)kozmetik ürünler her ciltte aynı etkiyi vermezler bilirsin:)

    @sevda s;aynen öle cnmm :)

    YanıtlaSil