7 Temmuz 2012 Cumartesi

Fazilet'in mailine cevap:)

Geçtiğimiz günlerde Fazilet isimli izleyicim bir mail attı.Kendisinden yazıyı geç yayınlayabildiğim için özür diliyorum.Kendi sorusu başkalarınında işine yarayabilir diye bir yazı hazırladım.Tabiki yazı en başta sevgili Fazilet için:)


 Fazilet'in maili;


bloguna bayılıyorum bu kadar denemeden sonra senden bir şey öğrenmek istiyorum.Bana siyah göz kalemi önerirmisin.Sürmeden bakkala gitmem derler ya öyleyim.Buarada max,loreal ve yerli firmalrın hepsini denemişimdir.senin önerine ihtiyacım var.Teşekkürler


Kendi kullandığım siyah göz kalemleri ve tek tek yorumlarımla başlıyorum


Lancome le crayon khôl noır siyah göz kalemi;kömür karası bir rengi var.Orta derecede yumuşak uçlu.İster sürüp olduğu gibi bırak istersende fırçayla dağıtmaya müsait.Tüm gün akmadan gözde kalan süper bir kalem.En sevdiklerimden biri olur kendisi.

Dior crayon eyeliner pencil 090 noır/black;Siyahı biraz hafif kalıyor yani lancomedaki gibi kömür karalığı vermiyor.Bu biraz sert uçlu,nasıl sürersen öyle kalır,dağıtıp buğulu efekt vermek biraz zor.Ama uzun süre akmadan kalıyor.Bunun rengi bana biraz gri-siyah gibi geliyor.

Emily 101;Bu kalemin dudak kaleminide kullanıyorum çünkü çok yumuşak uçlu ve dağıtmaya çok müsait.Bu kalemi sevgili blogger arkadaşım sevda s. hediye etti.Siyahlığı oldukça yoğun,çok çok yumuşak uçlu ve yağlı bir kalem.Fırçayla dağıtması çok kolay.Kalıcılığı ise orta seviyede.Hava sıcaksa biraz çabuk akıp dağılıyor.Şu çabuk akması olmasa hem sürmesi çok rahat hemde rengi tastamam siyah.

Mac;şuan elimde siyahı olmadığı için mor renkli olanın fotoğrafını koydum ama siyahı kömür karası renginde.Orta derece yumuşak uçlu.Dağıtıp dumanlı makyaj yapmaya uygun.Uzun süre akmadan sürdüğün gibi kalıyor.Enteresan şekilde bereketli bir kalem.Fazla kullanılmasına rağmen çabuk bitmiyor.Uzun süre ucunu açmadan gidiyor.

Loreal,max factor siyah kalemleride kullanıyorum ama onları zaten denediğini söylediğin için yazıya dahil etmedim.Birde essence'in göz kalemlerini denedim çok güzeller.Siyah rengini almadım çünkü yeterince var ama akmama ve ucunun orta yumuşaklıkta oluşu kullanım açısından rahat.Dilersen onuda deneyebilirsin.Yukarıda kullandıklarımdan en sevdiklerim loreal ve mac.Hem akmaması hem pigmentli oluşu siyah göz kaleminde benim için öncelikli sebepler.

Umarım yardımcı olmuşumdur,sevgiler :)

8 yorum:

  1. çikilişime beklerim
    http://blackbutterfly-busraaaa.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. cnm benim bana da yardımcı oldun, özellikle lancome'u merak ettim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. evet essense kesinlikle denenesi bir marka. ben de yeni keşfettim. fakat siyah göz kalemi ddeyince benim icin öncelik kesinlikle Carmine sürme kalemindir. denemediyseniz öneririm. hem sürümü kolay, hem siyahı cok güzel ve sürme kalem oldugu icin kolay akmıyor da. fiyatı da uygun. 2 yıldır hiç degistirmedim. denerseniz begeniceksiniz eminim;)

    YanıtlaSil
  4. @cecilia;yardımcı olduysam ne mutlu bana cnm:)

    @ışıl pozamİbende çok beğendim essence'i.Carmine denemedim ama yorumunu dikkate alıp deniycem mutlaka.

    YanıtlaSil
  5. çook teşekür ederim. İnanılmaz mutlu oldum. Çok ilgilisin seni takip etmek çok güzel:)çook yardımcı oldun hemde. Pazartesi sendromunu senin güzel postunla atmış oldum. Lütfen bana da gel.
    http://uyuyanguzelfazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim cnm,ne demek:) ben yardımcı olduğuma çok sevindim asıl:) geliyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  7. Bu şıklardan LAncome ve Emily bende de var.İkisini de seviyorum.PAylaşım için tşkler:)

    YanıtlaSil