10 Temmuz 2012 Salı

Google aramaları

Bu ayki google aramalarımda nelerle karşılaştım,hadi hep birlikte bakalım :)


1-Youngblood kozmetik; kendisi sevdiğim bir marka olur.Eskiden ı.d bare mineral vardı onun içinde zararlı maddeler ortaya çıkınca yerine young blood geldi.Ben ilk kez arkadaşımda fondötenini gördüm.Çok beğendim.Oldukça pürüzsüz ve mat bir görünüm veriyor.


2-eve giriş;bunu pek anlamadım.Eğer evin giriş kısmıyla alakalı dekorasyon önerisi aradıysan bende aynı arayıştayım şu sıralar.İyi fikirler bulursan banada mail at :))


3-Saça parlaklık veren;Bende parlak saçlara hayran biri olarak bir çok ürün denedim.İçlerinden en beğendiğim John frieda'nın saça parlaklık veren spreyi oldu.Tek dezavantajı fazla sıkılırsa saçlar yağlı görünüyor maalesef.Dozajında kullanmak gerek yani.


4-Essence alışverişi;essence'in Türkiye'ye gelmesiyle biz kozmetik bloggerları ardı ardına essence alışverişim başlıklı yazılar yazmaya başladık.Bir çok ürünü cidden güzel,fiyatlarına göre kalitesi iyi geldi bana.


5-Kozmetik perisi;efendim cnm? :)


6-Eczanelerde saç uzatan şampuan olurmu;olur cnm olur.Hatta bende bir tane almıştım.Yazısı var blog'da bak bi .




Bu ayki google aramalarımda çok enteresan bir şeyle karşılaşmadım.Genelde oldukça absürt ve komik aramalar çıkıyor.Sonraki aya bakalım neler çıkıcak:)


9 yorum:

  1. Paylaşımlar çok güzel ve yararlı gerçekten.Benq servisi olarak takipteyiz biz de.

    YanıtlaSil
  2. ÇOK HOŞSUN YAHU CANIM.
    GOOGLE AMCADA NELER VAR DEMİ...

    YanıtlaSil
  3. Çok hoşsun, bakalım bir dahaki sefere ne ilginç aramalar olacak. :) Bende bir değişik arasamm mı? :)

    YanıtlaSil
  4. Cnm neler çıkıyor neler,hiç sorma:)))

    YanıtlaSil
  5. bazen enteresan şeyler çıkıyo o şeklde nasıl buluyolar hayret ediyorum:D

    YanıtlaSil
  6. Eve giriş, kozmetik perisi ve eczanelerde saç uzatan şampuan olur mu süper ama :)

    YanıtlaSil