31 Temmuz 2012 Salı

google aramaları

Bu seferki google aramaları bomba:)) ara sıra girip neler aranıp, bloğuma uğrandı diye baktığımda karşılaştıklarım inanın gülme krizine sokuyor.Bazen çok anlamsız şeyler çıkıyor bazende bloğumla alakasız şeyler çıkıyor.Bazı durumlarda ise tam tersine öyle sorular öyle aramalar çıkıyorki işte bu bilgi sahibi olduğum bir şey yazayımda başkalarıda faydalansın diyorum.Hadi bakalım,bu ayki aramalar başlıyoorr :))


1-oynak duyun saks-ilk gördüğümde on saniye boş gözlerle bilgisayar ekranına baktım.Bu cümle bir çağrışım yaparmı diye,yapmadı.Bende nedir bu oynak duyun saks diye google'a sordum anlamlı bir şey çıkmadı.Arama sonuçlarının yanılmıyorsam üçüncüsünde bloğumdaki evleniyorum konulu yazımda geçen ''oynak''kelimesi çıktı.Yani tam bir nerden nereye:)) ama hala bende merak ediyorum acaba oynak duyun saks nedir? bilen varsa benide aydınlatsın,yok bilmiyorum diyorsanız bu aramayı yapıpta bloğuma uğrayan kişi gelsin desin aslında yanlış yazdım falan yada bunun manası şudur diye? :))




2-Arifoğlu malzemeleri kozmetik kullanan varmı;amma uzun bir aramaymış :)) ben Arifoğlu'nun yağlarını(badem,sarımsak.gül)kullanıyorum.Memnunumda.Başka ürünlerinide kullanmış olabilirim tam hatırlamıyorum ama kaliteli markadır.


3-Rihanna'nın ev hali;Ay buna çok güldüm.Rihanna'nın ev hali nedir kim ne bilsin.Yan komşusu olursan belki doğru tespitlerde bulunursun.Yoksa dergi vs'lerde verilen ev hali fotoğrafları profesyonel makyajla,dağınık yapılmış ama kuaför elinden çıkmış bir topuzla görüntüleniyor.Bizim gibi biridir her halde,insan sonuçta :))





8 yorum:

  1. Hahahaa süper ya çok gülüyorum bu arama sonuçlarına ama bana böyle komik aramalar denk gelmiyor bir türlü :))

    YanıtlaSil
  2. Aynen gülmekten kırılıyorum bende :))

    YanıtlaSil
  3. bu arama sonuçlarına nereden ulaşıyorsunuz :D gerçekten komikler.
    benim bloğuma nasıl geliyorlar merak ettim :D

    YanıtlaSil
  4. İstatistikler'den,arama sonuçlarına girin:)

    YanıtlaSil
  5. haha yine çok güldüm canım ya bana da arada çok bomba aramalar denk geliyor ama senin "oynak duyun saks"la yarışamaz :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok komik ve ilginç insanlar nereden neleri çıkarıyor.

    YanıtlaSil
  7. @rosa y gris;oynak duyun saks nedir hala çözebilmişim değilim ama araştırmalar devam ediyor:))

    @çeşnici handan;aynen cnm:)

    YanıtlaSil
  8. ahaha :)

    http://nazlibabaoglu.blogspot.com/

    YanıtlaSil