27 Temmuz 2012 Cuma

Gratis alışverişim


Aslında Gratis'e fotoğraftaki bebek şampuanını almak için girdim.Bu arada bebek şampuanı ne alaka diyenler olursa,biz onunla köpüşümüzü yıkıyoruz.Başka şampuan beyefendinin derisini kepeklendiriyor :))Chicco bebek şampuanı indirimdeydi ve ıslak mendil hediyeli.John frieda'nın kahverengi ve sarı saçlara özel şampuan ve krelerinde ikinci ürüne %50 indirim vardı bende kullandığım şampuandan iki tane alıp indirimden yararlandım.Turuncu oje,turuncu bluzumu giydiğim zaman sürmek için:)Selin'in koku giderici ıslak mendillerini denemek için aldım,bakalım soğan doğradıktan sonra o kötü kokuyuda giderecekmi:))
Takma kirpik 6 lira'ya,çok kaliteli bir ürün değil ama deneyeceğim:)Bu arada önceki yazımda bahsettiğim parfüm 14 lira'ya düşmüş.Şuan indirimde,almak isteyenler yararlanabilir.

7 yorum:

  1. hımm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım. O takma kirpikleri kendin takabiliyor musun? ben de alıcaktım cesaret edemedim beceremem diye...

    YanıtlaSil
  4. @özge;teşk.ederim cnmm:)

    @ışıll ışıl;saol cnm.Takmaya uğraşıyorum desem daha doğru olur:))

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım, köpüşte mis gibi yıkansın koksun :)

    YanıtlaSil