28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kozmetik alışverişi


Eczaneden aldığım avene termal su ve Obagi güneş koruma faktörlü(35)krem.Termal suyu çok seviyorum,özellikle yazın buz dolabında saklayıp bunaldıkça yüzüme sıkıyorum.İnanılmaz ferahlatıyor.Termal su yaraları çabuk iyileştirme,cildi ferahlatıp yumuşatma ve rahatlatma özelliğine sahip.İçindeki minerallerlede cildin bakımını yapıyor.Obagi nemlendiriciyi ise ilk kez deneyeceğim.Annem 50 faktörlü güneş koruyucusunu kullanıyor,onunkini denemiştim ama bu daha hafif yapılı,nemlendirme özelliği biraz daha yoğun bir ürün.Bir süre denedikten sonra yorumlarımı yazacağım.Bu alışveriş tam yazlık ürünlerden oldu,hem termal su hem güneş koruyuculu krem:) gerçi termal suyu kışında kullanıyoruz ama yazın daha ço işimize yarıyor:)

13 yorum:

  1. termal su olmadan olmaz. ben özellikle yazın çok kullanıyorum. buzdolabında saklıyorum

    YanıtlaSil
  2. ben de kullanmıştım termal su ama hiç faydasını göremedim canım yaa :(( ama eksisini de göremedim,yani sodadan bi farkı yok benim için.

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan <:
    Blogumda 3 tane çekılış var,katılmadıysan beklerım :)

    YanıtlaSil
  4. @adsız,olabilir cnm,kozmetikler her ciltte aynı etkiyi yaratmazlar.Sodada minerallaer olduğunu düşünerek yola çıkarsak oda cilde faydalı tabii:) ama termal suda ekstradan cilde iyi gelen doğal maddeler var:)

    @shimizu zen;saol cnmm :)

    YanıtlaSil
  5. Bende Çok merak ediyorum bu ürünü :) Güle Güle kullan :)

    http://rengarenkojem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. herkese merhaba, Obagi Healthy Skin Protection SPF 35 oldukça iyi bir güneş koruyucudur. Şu var ki direkt bir nemlendirici ürün değildir. içindeki aktif maddeler cildin nem tutma kapasitesinin arttırır. Asıl çalışma mekanizması güneş koruyucu şeklindedir. 2. planda nem vermeyi daha doğrusu cildi uyararak nem bariyerinin harekete geçmesini sağlar. güle güle kullanın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Konu hakkında bilgi sahibi olduğunuz belli,bizide bilgilendirdiğiniz için teşk.ler:)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan tatlım güneş kreminden memnun kalırsan yaz

    YanıtlaSil
  9. canım avene termal suyunu bende çok beğenerek kullanıyorum.bende bu sene biothermin yeni güneş koruyucularını almıştım ve cok memnun kaldım özellikle yüz için olandan ..sende dene bakalım memnun kalıcakmısın canım yorumunu beklıyorum.. benım bu sene aldığım 2 ürünün linki canım..eğer memnun kalmzsan bunlarıda deneyebilirsin..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/search/label/sa%C4%9Fl%C4%B1k%20g%C3%BCzellik
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Cnm biotherm denememiştim ama deneyeceğim mutlaka,hemen bakıyorum linke:) saol tatlım:)

    YanıtlaSil
  11. @ssdesingbutik;saol cnm,yazıcam:)

    YanıtlaSil