15 Temmuz 2012 Pazar

Markozi.com'dan hediye kazanan izleyicilerim


True Random Number Generator6


ilk kazanan 6 numaralı yorum bırakan izleyicim; undenied




3


ikinci kazanan 3 numaralı yorum bırakan izleyicim; fazi

True Random Number Generator
17

Üçüncü kazanan ise 17 numaralı yorum bırakan izleyicim;kurbagapirenses






Öncelikle ödül kazananlara hayırlı olsun diyorum:) kazanamayanlarada başka çekilişlerimde olacak şanslarını bir sonrakinde denerler üzülmeyin diyorum:)




Ödül kazanan izleyicilerim bana 3 içinde kozmetikdelisi@hotmail.com adresinden ulaşıp,isim soy ad,adres bilgilerini ulaştırsınlar lütfen.Kargo ücreti markozi.com'a ait olacaktır.3 gün içinde ulaşım bilgileri yollanmadığı takdirde yedek kazananlara gönderilecektir.













Çekiliş için kurayı random.org üzerinden yaptım.Kazananların numaralarını masa üstüme randoma ait olan çekiliş kuyucuğuyla birlikte kaydettim.O kutucuğu masa üzerinden bloğa geçirdiğimde ise sanki çekiliş 100 kişi arasında yapılmış kişi çekiliş sırası 1 ve 100 gözüküyordu,ancak çıkan numara aşağıda olduğu gibi yazıyordu.Yanlış anlama olaması için(çekiliş 26 yorum bırakan arasında yapıldı)sadece çekilişten çıkan numaraları verdim.

7 yorum:

  1. Yeni baktım cnm,gördüm az önce :)

    YanıtlaSil
  2. Gonderdim cok mutlu oldum tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. mail attım. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. mailim ulaştımı acaba?

    YanıtlaSil
  5. ulaştı cnm,kazananların bilgilerini firmaya gönderdim cnm en geç haftaya hediyeleriniz elinizde olur:)

    YanıtlaSil