21 Temmuz 2012 Cumartesi

Rival de loop el peeling'i

Rival de loop'tan aldığım diğer bir üründe el peeling'i.Ürün küçücük bir kutuda,ama küçük bir miktar kullanmak iki elede fazlasıyla yetiyor.Çünkü,içindeki tanecikler oldukça fazla ve ince.İnce olduğu için daha fazla yüzüydeki deriyi ölü hücrelerden arındırıyor.Bir nevi çizerek soyuyor sanki.Kokusu güzel ama kalıcı değil.Sadece kullanırken burnuma hoş bir esinti verdi o kadar.


Elimin üzerinde tanecikli yapısını az çok fark etmişsinizdirAslında fotoğrafta ürün iyice gözüksün diye bu kadar çok sıktım.Yoksa bunun yarısı kadar bir miktar iki elede yeter.Ürünün arkasında peeling'ten sonrada yine rival de loop'un el maskesini kullanın yazıyor.Ben el maskesini almadım.Ama peeling'i yaptıktan sonra ellere ya maske yapmak yada kremlemek şart çünkü oldukça kurutuyor.Ürünü çok beğendim diyemem,öyle şahane bir şey değil.Zaten çok ucuz bir fiyatı vardı,deneme maksatlı almıştım.Ara sıra bakım olsun diye kullanılır.

2 yorum:

  1. bende ilk önce eh diyordum başka markaların el peelinglerini denedikten sonra bu ürünün ne kadar berbat olduğunu anladım:)

    YanıtlaSil
  2. Hangilerini denedin cnm,önerilere açığım :) banada iyi bir el peelingi lazım

    YanıtlaSil