2 Temmuz 2012 Pazartesi

Rival de loop göz kalemleri

Rossman ganimetlerinden rival de loop göz kalemleri.kalemler fiyatına göre oldukça kaliteli.Hafif yağlı bir kıvamı olduğu için sürülmesi kolay.Göz kapağında yağlanma yapmadı.Renkleri oldukça güzel.Pigmentli bir ürün olduğu için rengini tam veriyor.Renk skalasında kahveler,bronzlar,mürdümler olmasına rağmen en sık kullandığım iki rengi alarak denemek istedim.


Beyaz olan004 numarafrosty white ,lacivert olan ise 103 numara midnight blue rengi.Bu kalemlerle şipşak kolay makyajlar yaparak yüzünüzü renklendirebilirsiniz.Kalemlerin 36 ay ömrü var.Rossman'a uğrarsanız bir iki tane edinin derim.Renklerin içinde çok hafif sedef var,ama maalesef şu ışık olayını ayarlayamadığımdan dolayı fotoğraflarda yine gözükmüyor.Bu gün beyaz olan kalemi tüm göz kapağıma az miktar sürüp iyice yaydım.Üzerinede eye liner geçtim gayet güzel oldu.Kaş altına hafifçe sürüp aydınlatma için kullanılabilir.Ben özellikle göz pınarlarına sürmenin dahada güzel bir görüntü vereceğini düşünüyorum.Lacivert ise en beğendiğim oldu.Nude rujlarla süper ikili oluyor:)

7 yorum:

  1. bende merak ediyordum kalemler nasıldır diye :)

    YanıtlaSil
  2. güzel çıktılar cnm,tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  3. lacivert olanın rengini çok beğendim...denemeye değer mi merak ediyordum..kesin alırım...

    YanıtlaSil
  4. Rossman a gidecektimde alacaktımda ooohhoooo gene üşengeçlik edip beyaz göz kalemini netten Max factor ve Oriflame den aldım bitti gitti :S Güle güle kullan canım benim , çok öpüyorum ..

    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @nilgün;bende en çok lacivert olanı beğendim :)

    @rimelli kız;teşk. ederim cnm :) öptüm bende

    YanıtlaSil
  6. ben de alsam mı almasam mı diye her Rossman'a gittiğimde ikilem yaşıyordum :) ihtiyacım olan şey tam olarak böyle bir yorumdu :)

    YanıtlaSil
  7. yardımcı olduğuma sevindim:)

    YanıtlaSil