20 Temmuz 2012 Cuma

Rival de loop -tres chic

Rossman alışverişimde aldığım ve genelde çok sattığı için standta her zaman bulunmadığını öğrendiğim ruj işte budur:)
Kendisi 30 numara,tres chic.Çok uygun olan fiyatının aksine çok çok güzel bir ruj.Sürdükten sonra uzunca sayılabilecek bir müddet dudakta duruyor.Rengi çok tatlı,doğal bir renk.Şimdiye kadar kendisini tanımadığım zamanlara üzülüp,gün aşırı sürmekle meşgulum:))

Neredeyse her tonda göz makyajıyla uyumlu.Dudağın kendi tonlarına yakın bir renkte olmasının bu avantajı var işte.Ne renk far sürersen sür her şekilde yakıştırıyorsun.


 Fotoğrafı niye bu kadar uzaktan aldın derseniz,boynumdaki kolyeye dikkati çekmek istedim:))Kendisini bir arkadaşım hediye etti,bu aralar sık sık takıyorum.Oda gözüksün,meşhur olsun dedim :P Gevezeliğimi bir kenara bırakırsak,dudakta duruşuda bu şekilde.Rengi zaten güzel ama ben bu rujda en çok yumuşak yapısını sevdim.Biraz yağlı bir ürün,buda dudakları kuru olan yada çatlak sorunu olanlara çok iyi gelecektir.

17 yorum:

  1. Kolye de ruj da güzelmiş canım güle güle kullan :) Bu rujlardan zaten almak istiyordum. Şimdi dudakları kuru olanlara tavsiye ettiğini duyunca ilk fırsatta alacağım. Tam benlikmiş o açıdan. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Teşk. ederim cnm:) evet kuru dudakları nemlendiriyor cnm sanada iyi gelir umarım:)

    YanıtlaSil
  3. bloğunu daha önce neden farketmemişim acaba??
    muhteşem bir bloğum var :)

    YanıtlaSil
  4. cnm ruj da çok güzel ama ben kolyeye bayıldım daha çok,nasıl da yakışmış zarif boynuna, güle güle tak perim :*

    YanıtlaSil
  5. Valla dudakların hepsinden guzel

    YanıtlaSil
  6. @burcu;çok sevindim bu yorumuna teşk. ederim:)

    @cecilia;cnm benim çok teşk ederimm :)

    @dahlia;ooww yerim seni çok teşkler:) şımarttın valla beni :))

    YanıtlaSil
  7. Keşke bu Rossmann Eskişehir'e de açılsa:(
    cok güzelmiş ruj güle güle kullan,evet dudakların ne güsel kalın:)

    YanıtlaSil
  8. Güzel şeyler var rossman'da inş. açılır cnm:)
    teşk. ederimm:)

    YanıtlaSil
  9. Bu arada ben de yazmaya başladımm beklerim^^

    YanıtlaSil
  10. ooo süper haber,hemen geliyorum ziyarete:)

    YanıtlaSil
  11. Benim de sürekli kullandığım bir ruj.Başta kokusuna alışamamıştım ama sonra çok sevdim.Fiyatının yakın zamanda iki katına çıkması dışında bir kusuru yok :)Bloğumda hem hediye çekilişim hem de ramazan hediyeleşme etkinliğim var.Seni de beklerim :)

    YanıtlaSil
  12. Ben kokusunu sevdim cnm:) ne kadar oldu fiyatı ben aldığımda 3 tl gibi bir şeydi cnm?

    YanıtlaSil
  13. Canım en son gezdiğimde rujlar 4-5-6 lira civarındaydı.Şok oldum.Önce alıştırıp sonra fiyatları yukselttiler :)Eskisi kadar alışveriş yapmıyorum.0.90 olan ikili maskeler bile 2.90 olmuştu !

    YanıtlaSil
  14. Amma çabuk zam gelmiş,ben şanslıyım yine ucuza kapmışım ama artık zamlı fiyatlardan alıcaz demekki

    YanıtlaSil
  15. Beğeneceğini soylemistim. ;) Alman icin niye israr ettigimi anliyorsun, degil mi? ;)
    Rujunu da, kolyeni de gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  16. Ruj harika canım, ben de de var. Sen de güle güle kullan. Kolye de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  17. @tannesi;doğru söylemişsin cnm:)anladım valla:)) teşk ederim cnm:)

    @sevda s.;evet cnm çok güzel,sende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil