9 Temmuz 2012 Pazartesi

Sephora gezisi :)

Sephora'dan gelen doğum günü hediyemi almak için gittim.Hediyem şahane kokulu bir vücut losyonu.Kendisini sonraki yazılarda sizlerle tanıştıracağım:)Hediyemi almaya gitmişken birazda ne var ne yok diye bakındım.

Şu oje'nin güzelliğine bakarmısınız.Sırf kapağındaki taşlar için bile alınır yani :)) tam benlik.


İndirimli ürünler reyonu şu vaziyetteydi.Fotoğrafın ortasındaki fondöten tüpü görünümlü olan aslında pudra.Pudranın sıvı formlu olması hoşuma gitti.Fırçayla uygulanırsa gözenekleri ciddi oranda kapar diye düşündüm.Ancak denediğimde pudranın içinde milyonlarca sim olduğunu görmemle ürünü geri bırakmam bir oldu.


Make up forever'ın krem allıklarına bayıldım.En kısa sürede bir tane edinmeyi düşünüyorum:)



En sevdiğim renkte bu oldu .Ürünlerin yapısı,pigmentli oluşu süper.Azıcık miktar krem allığı elime sıktım.Görüldüğü gibi rengi oldukça yoğun ve küçücük bir miktar fazlasıyla yetiyor.

18 yorum:

  1. Ah make up for ever al muhakkak Canim krem Allik cok başarılı ;) ben de de şeftali renkli olanından var hem yapısı hem bitişi nefis ;)

    YanıtlaSil
  2. hihihi ne güzel seyler var öyle tam kurcamalik hic dayanamam :DD

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  3. Zaten bende dayamadım cnm,ne bulduysak sürdük denedik:))

    YanıtlaSil
  4. @serap tan;bende denemek istiyorum cnm,çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  5. Amannn tanrım ne kadar curcuş olmuş orası öyle, biz bayanlar sağolsun :)

    YanıtlaSil
  6. indirim zamanları hep böyle oluyor cnm,doğru söylüyosun biz bayanlar saolsun:)))

    YanıtlaSil
  7. allıklardan ebnde istiyoruuuum:)

    YanıtlaSil
  8. Blogunu yeni keşfettim.Çok keyifli postların var.Üyenim seni de üyelerim arasında görmek isterim :) http://zs-zsezgin.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. @cmos;bende bendeee:))

    @zs;çok teşk. ederim:) geliyorum bendee:))

    YanıtlaSil
  10. o elindekinin rengi harikaaa :)

    http://trendydolap.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Make up foreverdaki en güzel krem allığı seçmişsin canım gerçekten bende bayıldım numarası falan veya adı varsa yazarmısın bende alıp denemek istiyorum hemen :)

    Bu arada bende yeni bir bloggerım bloguma beklerim :))

    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. cnm rengine bende bayıldım ama numarasını unuttum desemm :)

    YanıtlaSil
  13. make up for ever allıkların fiyatı ne kadardı peki hatırlıyor musun ben de bu aralar almayı düşünüyorum da
    Bu arada yine çok güzel şeyler seçtiğin bir post olmuş canım :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Make up Forever ürünlerini ben de çok merak ediyorum, allığın rengi de çok güzelmiş canım :)

    YanıtlaSil
  15. bende palladium sephoraya uğradım ama indirimdeki ürünler talan edilmişti, hiç bişi bulamadım:((

    YanıtlaSil
  16. @rosa y gris;cnm fiyat hatırlamıyorum,ama çok güzeldi ürünler:)teşk.ederim cnm:)

    @sevda s;bende bir ara alıp denicem cnm:)

    YanıtlaSil
  17. @pinky fashion;genelde indirimdeyken öyle cnm,indirimin ilk gününü yakalamak lazım:)

    YanıtlaSil