7 Temmuz 2012 Cumartesi

Sephora'dan doğum günü hediyemm :)

Sephora,yani en sevdiğim yer yani girdimmi çıkmak bilmediğim yer.Önünden her geçişimde bu sefer girmicem artık,hiç bir şeye ihtiyacım yok deyip içimden 10'a kadar sayıp derin derin nefes almama rağmen yinede dayanamayıp girdiğim yer.Bütçemi sarsan,cüzdanımı boşaltan,kredi kartı limitlerimi dolduran yer.Artık içindeki mua'larla arkadaş olduğum,her gittiğimde elime tester'lar tutuşturan,arada hediye plaj çantası hediye eden,beni pek mutlu eden yer.Bu ay doğum günüm olduğu için taa ay başında hediye kartımı yollamış.Mağazaya uğra hediyeni al demiş :)



Hem yüze, hem vücuda ,hem ele,hemde saçlara bile sürülebilen bu nemlendiriciyi hediye etmişler.Ben bi koşu gidip hediyemi aliyim :)


11 yorum:

  1. çokda güzel düşünmüşler kendini özel hissedebilirsin. :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullan tatlım, benimde bu ay doğum günüm ama bana böyle bir kart gelmedi:(

    YanıtlaSil
  3. Bloglar Listesi üyesi olduğunuz için, Blog Rehber tanıtım sayfanızı hazırladık.
    Lütfen bir göz atarak; a) değişiklik isteklerinizi b) bulunduğu kategorisi yanlış ise c) olması gereken başka kategoriler var ise c) mevcut kategoriler uymuyor ise önerdiğiniz kategori adını bildirmeniz halinde talepleriniz yerine getirilecektir.

    Ayrıca:

    Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı, şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:
    Listeden ve/ya tanıtım sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise onu da bildirin lütfen.

    Tanıtım sayfanıza girmek için:
    link: http://blogmuhtar.tk/ veya http://mahallemizinsakinleri.blogspot.com/
    burada Kişisel bloglar sekmesinie girdiğinizde Kadın & Moda Blogları sekmesine geçerseniz listede blog adınız bulacaksınız.
    Onaylarınızdan sonra, bu tanıtım sayfaları, ulaşım kolaylığı için, Bloglar listesine bağlanacaktır.

    Bu noktadan sonra kategorileri tekrar değiştirmek zor olacağından özellikle kategorileriniz konusunda bize bilgi vermenizi rica ederiz. Tekrarlıyorum: Eğer mevcut kategorilerden başka bir kategori olması gerekiryorsa bunu da bildirin yeni bir kategori açalım.

    Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Canim hem dogum gunün kutlu olsun şimdiden ;) hem de gule gule kullan şimdiden :))

    YanıtlaSil
  5. @özge;saol cam,black kart çıkarırsan gelir diye düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. @serap tan;çok teşk. ederim cnm :)

    YanıtlaSil
  7. ay ne güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Bana da bu geldi :) Aslında bunun yerine şöyle bi %50 indirim verse :)

    YanıtlaSil
  9. Dimi cnm daha makbule geçerdi:)) ama olsun önemli olan yaptıkları jest:)

    YanıtlaSil