26 Temmuz 2012 Perşembe

The library of fragrance


Gratis'e yurtdışından gelen markalar kervanına katılan the library og fragrance aklınıza gelebilecek her şeyin kokusunu üreten bir marka.Mesela cin tonik kokusu,ne alaka değilmi.Yani kim alkol kokusu kullanır?ama yapmışlar işte.Yada temiz dağ havası kokusu,saf sabun kokusu gibi şeyler var.Bu arada sabun kokusu cidden çok güzel temiz temiz ,mis gibi kokuyor.
Bebek pudrası kokusuda en beğendiklerimden oldu.Yumuşacık,temiz bir koku.Kalıcılığı çok fazla değil.Bir kaç saat üzerinimde durup kokusu hafifçe burnuma geldi.Ama bildiğimiz parfümler gibi buram buram kokmadı.Zaten fiyatıda normal bir parfüm fiyatının çok altında.Yirmi küsur liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam.Ama hava böyle sıcakken zaten ağır bir parfüm kullanmak insanı bayıyor.Duştan sonra hafif bir koku yeterli olur deyip bunuda kullanıyorum.Parfüm meraklıları mutlaka gratis'e uğrayıp baksınlar aklınıza gelebilecek ve gelemeyecek her türlü şeyin kokusunu yapmışlar.


11 yorum:

  1. a ben de bı bakayım bu aksam ıs cıkısı cok merak ettım :)

    YanıtlaSil
  2. Bak cnm,değişik kokular var:)

    YanıtlaSil
  3. ben de bir tane edineceğim =)

    YanıtlaSil
  4. ben çok beğendim cnm,umarım sende beğenirsin:)

    YanıtlaSil
  5. pure soap diyorsun dimi bende onu çok beğendim ama kalıcılığı olmadığı için almadım. ama aklımın bir köşesini fitikliyo dayanamıyıp alıcam sanırım:)

    YanıtlaSil
  6. evet cnm pure soap,bir iki saat flan dayanıyor ama çok güzel kokularııı :))

    YanıtlaSil
  7. bende beyaz sabun hastası olduğum için pure soap favorim olmuştu hemencik almıştım. ama dediğin gibi okdr uçucuki sıktığım anda ilk 5 10 dk kokladım kokladım, sonra eser kalmıyor:) yine de o 5 10 dk.lık zevke değer:)

    YanıtlaSil
  8. Bende 2 saate bir tazeleyerel sıkıyorum cnm :)

    YanıtlaSil
  9. gin tonic de süper bi kokuydu,biraz çiçeksi. en cok baby powder ve gin tonic sevmistim ben de. tam yaz kokuları,parfüm gibi agır degil,cildi rahatsız etmiyor.cantada tasımalık :)

    YanıtlaSil
  10. Evet cnm kokular çok hoş,bu gün Gratis'te baktım yine fiyatı 14 tl'ye düşmüş,indirimdeydi.

    YanıtlaSil
  11. bunlar nasıl güzel kokulardır ya ben de aşığım bu kokuya güle güle kullan..bu arada takipteyim bana da bekliyorum :D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil