30 Ağustos 2012 Perşembe

Bitenler


John frieda go blonder şampuan:JF ürünlerinin neredeyse tamamını kullanmışımdır.Bir çoğundan oldukça memnunum.Saçlarıma röfle yaptırdıktan sonra saç rengini hafifçe açan bu şampuanı kullanmaya başladım.Röflelerimin rengini bir iki ton daha açtı.Ancak şampuanı saçımdan duruladıktan sonra saçlarım biraz fazla kurudu,hatta hafifçe birbirine dolaştı diyebilirim.Bolca krem kullanıp bu sorunu hallettim.Avantajları ve dezavantajları bunlar.

Dermalogica dynamic skin recovery :Ürünün nemlendirmesi bana çok iyi geldi.Ben karma cilde sahibim ama dönemsel olarak cildim kuruya daha meyilli olur.Yağlı ciltler için biraz ağır gelebilir diye düşünüyorum.İçinde spf 30 güneş koruma faktörü var.Gündüz kullandığım nemlendiricilerde güneş koruması bulunması şart.Üründen genel olarak memnun kaldım.Şişenin pompalı olması sayesinde kremin içine parmağı daldırmak gibi anti hijyenik durumlara gerek kalmıyor.Dermalogica ürünlerini genel olarak beğeniyorum ama şuan içindeki etken maddeleri daha yüksek bir markaya geçiş yapıyorum yavaş yavaş.

3 yorum:

  1. Ben JF nin yalnizca hacim serisinin kremini deneme serefine nail oldum simdiye kadar. Cok guzeldi saclarim zaten duz herkes fonlu sanardi ama unuttum gitti sonra. O konuyu da bir acsan da aydinlatdan bizi:)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. JFnin hiç bir ürününü kullanmadım, Dermologicanın yıllar önce bir ürününü kullanmıştım. Şu an benim için biraz pahalı ama aklımda bir kaç ürünü var yine de :)

    YanıtlaSil