31 Ağustos 2012 Cuma

Google aramaları

Miranda kerr hangi renk ruj kullanımı;sabit bir ruj kullandığını sanmıyorum.Acaba belli bir fotoğrafta yada çekimdeki rujunumu soruyorsun bilemedimki?

Bugün saçlarıma balyaj attırdım;iyi yaptın cnm,saçta renk değişikliği iyidir :)) ama ne aradığını anlayamadım ben.Ben sanki balyaj sevmiyorum artık.Daha çok gölge hoşuma gidiyor.

Obagi nu derm kaç hafta sonra yüzün güzelleşiyor; Obagi ürünleri cildi hafifçe soyup,yeni bir cilt ortaya çıkardığı için bir kaç hafta süreyle ürünleri düzenli kullanınca hafifçe soyulma olup sonrasında daha düzgün bir cilt ortaya çıkıyor.Ben Obagi'nin sadece nemlendiricisini ve güneş koruyucusunu kullandım ama annem tüm seriyi kullanıyor.Onsa soyulma olmadı.Her cilt tipi farklı reaksiyon verir biliyorsunuz.Ancak soyulma olmamasına rağmen bir sonraki hafta cildindeki değişimler başlamıştı.Gerçi şuan düzenli kullanmıyor ama düzenli kullandığında sonuç alması bir hafta sürdü.

Kusmak kilo verdirirmi;bu aramayla bloğuma uğranmasının sebebi yeme bozukluğu ile ilgili yazdığım yazıydı.Üniversite zamanımda bende yeme bozukluğu yaşamıştım.Kusmak evet kilo verdirir.Bir süre sonra Blumia hastalığına çevirir.Kişi elinde olsada olmasada yedikten sonra kusmaya başlar.Haliyle kiloda verilir.Ancak zayıflamak için onlarca sağlıklı seçenek varken kusarak zayıflamaya çalışmak en büyük hata.Ben bu yaşta hipertansiyon yaşıyorum.Sebebi bu hastalıktı.Kusarak kilo veren herkes ilerleyen dönemlerde sağlık sorunları yaşar.Aman diyorum.Sağlıklı beslenip,spor yapmak e güzel kilo verme şekli.






8 yorum:

  1. Şu Miranda Kerr'i yeryuzunde begenmeyen bir ben miyim? Sanki yuzu asiri yayik bir tabak gibi degil mi??

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güzellik göreceli bir kavram,bence şahane:))

    YanıtlaSil
  3. Ben Miranda Kerr'in yüzünü çok sevimli buluyorum! :]

    YanıtlaSil
  4. kusmak konusunda yazdıkların çok doğru.. kızlar niye böyle bir yönteme basvuruyor anlamıyorum:/

    YanıtlaSil
  5. @Burcu Bayram;aynen:)

    @CMOS; bende küçük yaşlarımda denemiştim,cahillik.

    YanıtlaSil
  6. Kusarak kilo vermeyi düşünenler hala mı var ya :(

    YanıtlaSil
  7. Merhaba... Saç uzatan şampuanın adını ogrenebilirmiyim acaba???

    YanıtlaSil