28 Ağustos 2012 Salı

Günün makyajı


Bu makyaj içinYsl touche eclat kapatıcı,Golden lady boombastic maskara,Lancome le crayon khol noir siyah göz kalemi,Too faced glamour to go palet,Mac kirpik kıvırıcı kullandım.Evden çıkmak için 15 dakikam vardı.15 dakikada hem yüz hem göz makyajını bu şekilde tamamlayıp çıktım.Acelem olduğunda eye liner çekmiyorum.Malum kendisi emek istiyor,acele gelmiyor.En ufak hatada cırt diye bozulduğu için risk almadım ve göz kalemini sürüp pamuklu çubukla azıcık dağıttım.


8 yorum:

  1. canım mac kirpik kıvırıcıdan memnunmusun diğer ucuz kıvırıcılardan farklı mı ?

    YanıtlaSil
  2. cnm kıvırma konusunda diğer ucuz olanlardan ekstra bir farkı yok,yani ne kadar uzun tutarsan o kadar kıvrık oluyor.Tek farkı daha kaliteli olmasında bence.Aldığımdan beri yani bir yıldan fazla oldu,lastiğini bile değiştirmeme gerek kalmadı.Diğer markalarda lastik çabuk deforme oluyor ve sıkıştırma kısmında sorun çıkıyor.

    YanıtlaSil
  3. canım makyajın cok guzel görünüyor..ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. sanırım en begendiğim,en guzel buldugum blogger sensin bebek ;)maş maş diyrek ayrılıyorum sayfandan her daim

    YanıtlaSil
  5. Waoow bu iltifat üzerine diyecek bir şey bulamadım:)teşk.ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  6. Ben burdan Ayşshenur'a şunu dicem, fotoğraftakinden çok çok daha güzel öyle söyleyeyim. Maşallahı var :)
    Canım gerçekten de fotoğraftakiler gerçek sen değil gibi, yakından görmüş biri olarak başka birine bakar gibi bakıyorum fotolarına bazen :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kadar iltifata alışkın değilim:)) şımartma beni cnm benim o senin güzelliğin.Güzellik bakan gözdedir:)

    YanıtlaSil