30 Ağustos 2012 Perşembe

Özge'nin mailine cevap.

Bloğumun takipçisi sevgili Özge geçtiğimiz günlerde bir mail ile cilt bakım,temizleme ürünleriyle ilgili fikir danıştı.Bende hem ona hemde diğer izleyicilerime fikir olsun diye şimdiye kadar kullanıp memnun kaldığım cilt bakım ürünleriyle ilgili bir yazı hazırladım.Umarım yardımcı olur.Önce Özge'nin maili:

Merhaba sitenizi yeni keşfettim, arada sırada internetim çektiği sürece incelemeye çalışıyorum.Hatta şu saç uzatan şampuanıda sizin sitenizden duydum hemen gittim aldım.Bir konuda yardımınıza ihtiyacım var cilt temizleme ürünleri almak istiyorum ne alacağımı bilemiyorum, bu konuda çok bilgisizim eczanelerin kandırmasından korkuyorum.Daha önce gittim analiz yaptırdım la roche,babe kullandım hiç memnun kalmadım.Ne tavsiye edersiniz?birde Miranda kerr'in kora adında çıkardığı cilt ürüleri var hiç duydunuzmu yada ondan Türkiye'de varmı?

Öncelikle dr.murad ürünlerinden başlayacağım.Eczanelerde satılan ve kaliteli ürünleri olan bir marka.Ben Ebru şallı'nın basında Dr.murad ürünleri kullandığını ve çok memnun olduğunu söylemesi ile denemekten ne çıkar diye düşünüp almıştım.Hatta kendisi markanın bir dönem yurtdışında yüzü oldu diye biliyorum.



Son resimdeki sol baştaki ürün c vitaminli yüz yıkama jeli.Ürün cildi iyi temizliyor ama ciltte makyaj varsa öncesinde mutlaka makyaj temizleyici kullanmak gerek.Tek başına makyajla birlikte cilt temizlemesine yetersiz kalır.Nemlendiricileri oldukça iyi.Bir hafta içinde ciltte daha dinç,daha pürüzsüz bir yapı oluşuyor.Ancak Dr. murad serisinde en beğendiğim ikinci fotoğrafta olan göz çevresi kremi.Kremi sürdükten sonra göz çevresi ve altları aydınlanıyor,özellikle göz altında koyulaşma,morluk olanların çok işine yarayacaktır.Bende öyle bir sorun yoktu ama yinede göz altlarım sanki aydınlatıcı sürmüş gibi oluyordu.Yüz yıkama jeli fena değil.Çok yağlı bir cildi temizlemeye yeterli değil bence,karma yada kuru ciltlere iyi gelebilir.Ancak daha iyi temizleyen markalar var diyebilirim.



Yüz yıkama jelini en çok beğendiğim ürün Dermalogica'da.Sol en baştaki yüz yıkama jeli.İlk yıkamada bile ciltteki etkisi fark ediliyor.Hassas ciltler için uygun.Parfüm yada renklendirici içermiyor.Öncesinde yine makyaj varsa makyaj için ayrı bir temizleyici gerektiyor.Yumuşak bir dokusu var.Küçücük bir miktarda kullanmak tüm yüz için yeterli.Markanın göz altı kremi oldukça yoğun tabii ben eye repair olan yenileyici özellikli kremini kullandım bunuda hatırlatayım.Bu sebeple yoğun dokulu ve yağlıydı.Benim göz çevrem kurudur bu sebeple çok iyi geldi.Yüz için nemlendiricileride oldukça güzel.Farklı serilerinden bir çok nemlendiricisini kullandım hepside bana iyi geldi.                



Yüz yıkama jelinden sonra üstteki fotoğrafta gözüken daily microfoliant'ı kullanmak cilde inanılmaz iyi geliyor.Her gün yüzü jelle temizledikten sonra avuç içine yarın çay kaşığı kadar döküp,bol suyla köpürtüyoruz.İçinde tanecik kalmayana kadar köpürttükten sonra yaklaşık bir dakika tüm yüze hafifçe ovuşturarak sürüyoruz ve bol suyla duruluyoruz.Göz çevresine gelmemesine dikkat diyoruz.Ürün ciltteki ölü derileri günlük olarak soyup atıyor ve cilde taze,parlak bir görünüm veriyor.Haftalık olarak peeling kullananlar peeling'in cilde ne kadar iyi geldiğini bilirler.Buda peeling'in biraz daha hafif versiyonu gibi.Çünkü cildi her gün düzenli olarak hafifçe soyuyor ve alttan gelen taze,dinç cildi ortaya çıkarıyor.En beğendiğim yüz temizleme ve cilt bakım serisi şuana kadar kullandıklarım arasında Dermalogica oldu.Bunu özellikle belirtiyorum.



Clinique ürünlerini de severim.Yüz yıkama jelni oldukça uzun bir süre kullandım.Makyaj için yine ayrı bir temizleyici kullanmak gerek.Hassas ciltler için köpük kıvamında kremsi temizleme ürünleride var.Yüz yıkama cildi iyi temizliyor.Gerçi Clinique ürünlerini kullananlar ya çok memnun kalıyor yada hiç memnun kalmıyor.Farklı cilt  tipleri aynı ürüne farklı tepkiler verebilir.Ben memnun kalmıştım,bu sebeplede uzunca bir süre kullandım.Ancak Dermalogica'ya geçince bu ürünü kullanmayı bıraktım.Yinede ürün hiç fena sayılmaz.Çok sorunlu yada aşırı yağlı bir cilt tipi yoksa temizlemesi yeterli gelecektir.Clinique ürünleri içinde en sevdiklerim peeling'i ve nem maskesi.

Hiç sevmediğim ve bir daha asla almam dediğim ürünü ise,cilde ışıltı katmayı vaad eden ancak o ışıltıyı içindeki milyon tane simle yaratmaya çalışan şu ürün oldu.Kendisi hem nem maskesi hemde peeling özellikli bir ürün.

Benim kullandığım cilt temizleme ve bakım ürünleri bunlar.İçlerinde temizleme ürünlerini en beğendiğim Dermalogica ürünleri.En iyi günlük peeling-microfoliant yine Dermalogica.Haftalık peeling Clinique,nem maskesi yine Clinique.Güneş koruyuculara bu yazıda yer vermedim ama Obagi'nin güneş koruyucusundan çok memnun kaldım.Günlük nemlendirici ve aynı zamanda 30 faktör koruması olan nemlendiricisinide beğendim.Bu arada unutulmaması gerekirki her kozmetik ürün her bünyede aynı etkiyi yaratmayabilir.Sonuçta cilt tipleri ve ihtiyaçları farklılık gösteriyor.Bana iyi gelen bir ürün başkasına kötü gelebilir.Ben genel olarak parfümsüz,renksiz ve alerji oluşturmayan ürünler kullanıyorum.Ancak yinede bir kozmetik ürünü almadan önce mutlaka tester'ını edinip bir süre kullanıp cildin ne reaksiyon verdiğine bakılması gerekir.Bu arada Miranda kerr'in çıkarttığı Kora organik ürünlerden oluşan ve henüz Türkiye'ye gelmemiş bir marka.Ancak kısa süre sonra Türkiye'de satılması bekleniyor.Umarım yardımcı olabilmişimdir,sevgiler :)

11 yorum:

  1. Eline saglik harika bir post olmus. Dermalogica konusunda benimde alicilarim acik DDF den vazgecebilirsem alicam.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşk ederim cnm.Ben çok memnunum Dermalogica'dan tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  3. ben de cildi herseyden nem kapan bir insanım özellikle toza güneşe herşeye alerjim vr elbette yüzümü de etkiliyor bu duurm. makyaj malzemesi seçerken ve temizleme ürüü kullanırken iki kat dikkat etmem grekıyr. önceden kil maskesi kullanrken haftada 1 kez artık kullanamyrum cunku kılcal damarlarm belli olmaya bsladı hassaslıktan dolayı. onun harıcınde loreal, vichy, neutrogena temzleme jelleri aşırı derecede sivilce yaptı. Gül suyu kullanıyordum olmaz dedıler ben de gıttım rosense ın makyaj temızleme jelını aldım çk ıyı geldı hm yeterınce temızlıyo hem de nemlendırıyor. ustune de gul suyu kullanıyrum tonık olarak mıs gıbı:) herkese onerebılırm.

    YanıtlaSil
  4. gül suyu iyi fikir,doğal bir şey olduğu için hassasiyet olmaz sanırım

    YanıtlaSil
  5. ilk defa bi siteden bana hemen cevap geliyor ilginize çok teşşekkür ederim çok saolun sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Rica ederim,yardımcı olabildiysem ne mutlu bana:)

    YanıtlaSil
  7. Bende bir Özge olarak tam merak ettiğim konu işlenmiş sağolun
    Buarada Blogunuzu çok beğendim hemen bu siteye katıl kısmını tıkladım artık izlemekteyim:)))
    Sizide benim kine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Rice ederim,çok teşk.ediyorum:)

    YanıtlaSil
  9. Dr Murad in cilt leke tedavisi setini oneriyormusunz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yağlı bir cildim vardı.Muraddan önce bir sürü ürün kullanmıştım.Ancak Muradı kullandıktan sonra cilt ile ilgili şikayetlerim hiç kalmadı.ürünü doğru kullanırsanız iyi sonuçlar elde edersiniz

      Sil