3 Ağustos 2012 Cuma

Rareblossom bronzlaştırıcı güneş yağı


Sabah ben uyurken kargo gelmiş.Annem ben kalkınca kargo olduğunu söylediğinde şaşırdım.Çünkü uzun zamandır internet üzerinden alışveriş yapmıyorum(alkışlıyoruzzzzz).Paketi açtığımda bu küçük kutu ile karşılaştım.Paketin yanında gönderdikleri mektubu okuyunca aslında bu küçük kutunun içinde ne güzel bir şey varmış öğrenmiş oldum.

Rareblossom Türkiye'nin ilk ve tek sertifikalı organik kozmetik markası.Organik ürünlere olan merakıma rağmen,marka hakkında bilgim yoktu.Bende biraz araştırdım.Ürünleri Avrupa'nın en saygın kuruluşlarından ECOCERT GREENLIFE serifikasına sahip.Cildimize sürdüğümüz ürünler büyük oranda emilerek dolaşım sistemimize karışıyor.Bu düşünüldüğünde ise organik beslenmek kadar organik kozmetik kullanmakta ne kadar önemli anlıyoruz.

Ürünün açıklamasında;
Havuç ve ceviz içeren bu bronzlaştırıcı gneş yağı,sağlıklı ve doğal bir şekilde bronzlaşmaya yardımcı oluyor.İçindeki organik bitkisel yağlarla cildi besleyip nemlendiriyor.Kalıcı bronzluk sağlıyor.
denmiş.
Henüz deneme fırsatım olmadı,güneşlendiğimde kullanıp yorumlarımı tekrardan ekleyeceğim.Organik ürünlerin,cilde cidden iyi geldiğini deneyimlemiş biri olarak daha bu ürünü daha denemeden ilk fikrimi söylüyorum bu kesin güzel bir şey çıkacak:))

4 yorum:

  1. ah kuzum bu urun harıka ya ben kullandımm deneme boyunu hakıkaten cok guzeldı! gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Bende beğeneceğime eminim cnm,teşk.ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, bakalım beğenecek misin :)

    YanıtlaSil
  4. Saol cnm:) bakalım deneyeceğim:)

    YanıtlaSil