13 Ağustos 2012 Pazartesi

Saç spreyleri

Kozmetikle ilgili bir çok üründen bahsettim ama saç ürünlerine pek ağırlık vermiyorum sanki.Sık sık kullandığım saç spreylerini yazmak istedim.

İlki schwarzkopf titan look,kendisi oldukça sert bir sprey.Eğer benim gibi ince telli ve maşa yapıldığında hemen düşen bir saçınız varsa sorunu ortadan kaldırıcak bir sprey.Ultra tutucu ve sert olması sayesinde saçım gün boyu maşalı kalıyor.Ama spreyi fazla kaçırırsanız,kazık gibi saçlarla dolaşmanız an meselesi.

İkincisi yine schwarzkopf'tan Brillant glanz;bu spreyde oldukça sert ve tutucu.Genelde saçımın yapısı itibariyle bu özellikteki spreyleri kullanıyorum.Ama bu spreyde ekstradan bir özellik daha var.Saçı müthiş derecede parlatıyor.Yani çift etkili bir sprey.Hem saçı tutan,sert, hemde oldukça yoğun bir parlaklık veren ürün.Saç normalde parlakta olsa saç spreyi sıkınca o parlaklık oldukça azalıyor.Bu spreyle kaybolan parlamayı iki misliyle geri alıyoruz.

Üçüncüsü Loreal'den.Bu spreyde sert ve tutucu ama öyle böyle değil.Saçıma maşa yaparken sıkmıştım iki parmağım birbirine yapıştı ve çekince oldukça acıdı bende suyla yıkayarak temizledim.Anlayacağınız üzere fena derecede sabitleyici bir sprey.Çok az miktarda kullanılmalı,çünkü azıcık bir parçası bile parmaklarımı birbirine yapıştırdı.Ama sabahtan saç yapıp akşama kadar gün boyu kalsın diyorsanız bu spreyle o saçın gram hareket etmeyeceğini ve bozulmayacağını garanti ederim:)

8 yorum:

  1. Lorealden ben de cok memnun kalmadım faza sert yapıyor sanki. Taft en iyisi...Rossmann'ın da spreyleri güzelmis ama malesef burda Rossmann yok :/

    YanıtlaSil
  2. son zamanlarda spreylere dadandım çok güzel olmuş bu yazın hepsine bakacağım:)

    YanıtlaSil
  3. @ışıll ışıl;hımm rossmann'ıda deneyim cnm:)

    @özge;bak cnm :)

    YanıtlaSil
  4. haha özgecim ben de sana bu yazının linkini atacaktım sen benden önce görmüşsün bile :)))

    YanıtlaSil
  5. benim saçlarım da ince telli bende bu tarz spreyler arıyodum tam da denk geldi canım benim paylaşımın için çok saol :) bende beklerim bloguma, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. @wrapped in love with the beauty;yardımcı olduysam ne mutlu :)

    YanıtlaSil
  7. schwarzkopf titan look , tam benlik o zaman teşekkürler !

    YanıtlaSil