27 Ağustos 2012 Pazartesi

T-shop alışverişi

Fatih'teki T-shop'a ilk defa girdik.Fiyatlarının gayet uygun olduğunu gördüğüm bir çok ürün vardı.Alınanların bazıları benim,bazılarıda annemin.


Bebak acıbadem sütü'nün makyaj temizleme mendilini ilk defa kullanacağım.Nasıl çıkacak merak ediyorum.Eskiler bebak acı badem sütünü pamuğa dökerek makyaj çıkarırlarmış.Anlatanlar çok memnun.Bende yeni versiyonu olan mendilleri deneyeceğim.Elidor'dan pek hoşlanmıyorum içeriğindeki paraben sebebiyle ama büyük boy şampuan ve yanında kocaman bir saç fırçası 7tl gibi bir rakama olunca aldım gitti.Rexona en sevdiğim deodorant ve roll on'um.Neredeyse her çeşidini kullanmışımdır.Oldukça memnunum.Terlemeyi önleme gibi bir etkisi yok ki olmasında zaten.Çünkü vücut teri atamazsa toksinleride atamaz ve bu hiç sağlıklı değil.Terleyip ter kokmamak daha önemli.Rexona ile ter kokmayı önlediğime göre benim için yeterli.Ayak havlularının tanesi 5 tl.Annem ucuz bulunca aldı.Cımbızda annemin.Diş fırçalarını genelde colgate seçiyorum.Çok kaliteli çıkıyorlar.Dişçimde öneriyor kendilerini.

6 yorum:

  1. güzel bir alışveriş olmuş, bu hafta bir gün Fatih te olacağım, nerde tam olarak?

    Sevgiler
    http://pembeeevren.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Fatih'te gelinlikçilerin olduğu ana cadde üzerinde cnm.Fevzipaşa cad.olarak geçiyor sanırım.

    YanıtlaSil
  3. T-Shop'a ben de sıkça uğrarım, Beşiktaş Çarşı'daki şubesi çoğu zaman kurtarıcım oluyor...

    YanıtlaSil
  4. Fiyatları çok uygun hemde aradığım bir çok şey var bende sık sık uğrayacağım:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler almışsın canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil