4 Ağustos 2012 Cumartesi

Watsons body spray



Watsons'ın kendi üretimi olan bazı ürünleri çok beğeniyorum.Bu sprey'inde kokusuna vuruldum desem yeridir.Deodorantların olduğu reyonda olunca üzerine bakmadan deodorant sanıp aldım.Eve gelince vücut spreyini olduğunu farkkettim.Yani terlemeyi önleyici bir etkisi yok.Sadece sıcak havada parfümle bunalmak istemeyenlere hoş bir alternatif olabilir.Çok makul bir fiyatı var.Bir kaç farklı çeşitten oluşuyor ve kokuların hepsi birbirinden güzel,ama en çok bunu beğendim.Kokusunu yaklaşık yarım saat kadar hissettim.Sonrasında ise ya burnum alıştı duymadım yada yok oldu.Spreylerin kalıcı bir etkisi olmasını zaten beklemiyoruz ama biraz daha uzun süre kokusunu alsam fena olmazdı hani.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, görürsem testerı da varsa, ben de bir deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  2. saol cnm,kalıcılığı pek yok ama kokusu güzel belki sende daha kalıcı olur bilemiyorum:)

    YanıtlaSil