4 Eylül 2012 Salı

Bebak acıbadem sütlü makyaj temizleme mendili

Bebak acı badem sütü annemin en sevdiği nemlendiricilerden biri.Geçmişi çok uzun yıllara dayanıyor.Genelde acı badem sütünü makyaj çıkartmak için kullanan bir çoğunluk var.Makyaj çıkarmada oldukça başarılı olduğu söyleniyor.T shop'a gittiğimizde annemin bunuda bir dene tavsiyesi üzerine yaklaşık 3TL gibi bir rakama aldım.

Acı badem'in kendine has keskin kokusundan hoşlanmayanlar için ürün pek uygun değil.Ben bu kokuya alışkınım bu sebeple beni rahatsız etmiyor.Yalnızca mendiller biraz daha ıslak yapsalar daha iyi olurdu sanki.Çünkü makyajımı temizlerken biraz sert hissettirdi mendiller.

Göz makyajımı olduğu gibi aldı.Bu arada tek mendilin bir yüzüyle göz makyajımı bir yüzüyle cilt makyajımı temizledim.Mendilin ebatı ve kalınlığı yeterli geldi.

Cilt makyajımda diğer yüzüyle sildim.Dediğim gibi mendiller biraz daha ıslak olsa hem temizleme işlemi daha kolay olacaktı hemde o sert his olmayacaktı.
Ama sert olmasına rağmen cildimde her hangi bir tahriş,hassasiyet yaratmadı ki benim cildim biraz hassastır.Sanırım içindeki acı badem sütü sayesinde o tahriş olma olayını engelliyor.Performansı her hangi bir makyaj temizleme mendiliyle aynı denebilir.Fiyatı oldukça uygun.Acı badem sütü severlere iyi bir alternatif olabilir.Bu arada Bebak ürün yelpazesini bildiğim kadarıyla genişletti.Güneş ürünleri,makyaj temizleme gibi ekstradan farklı ürünlere geçiş yaptı.Yıllardır bilinen bir markanın kendini yenilemesi hoşuma gitti.





13 yorum:

  1. Bende bebk ın ürünlerini kullanıyorum makyaj için ama mendillerini görmemiştim birde onları deniyim :)

    YanıtlaSil
  2. bebac daha önce kullandım benim burnumda siyah noktaları artırdı bıraktım , geçenlerde elimin altında bulunsun diye bunu aldım . ama ben makyajı foş foş yıkamasını seven birisi olduğumdan bunuda çok beğenmedim. makyaj yaparken elimde olan fondoteni silmek için v.s. kullandım :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de deneyecegim, bir kac yerde gordum. Hem fiyati hem de icerigi cezbediyor..

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. acı badem sütü klasiktir yahu bulursam alıcam bende mutlaka:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler canım bu önerin için..hele anneler tavsiye ediyorlarsada kesin iyi ürünlerdir canım..

    YanıtlaSil
  6. @papatyanın güncesi;bende makyaj temizleme mendillerinden yeni haberdar oldum cnm:)

    @yıldız;bende makyajı temizledikten sonra mutlaka suyla yıkarım,yoksa içi rahat etmez:)

    @boyaynasiyansimacisi;evet fiyatı çok uygun:)

    @merve leylak;evet tam bir klasik:)

    @Sevil aslan;rica ederim cnm.Annemin en sevdiği ürünlerden biri acı badem sütü :)

    YanıtlaSil
  7. mendiller konusunda katılıyorum ama sütü ben de severek makyaj temizleme sütü olarak kullanıyorum ve çok da memnunum..

    YanıtlaSil
  8. Evet genelde kullananlar çok memnun:)

    YanıtlaSil
  9. pericik ben de deneyeyim bari :D sevgiler,

    YanıtlaSil
  10. tesekkurler bende hemen bunlardan bulmalıyım :)

    YanıtlaSil
  11. Makyaj temizleme mendillerini ben de çok kuru buldum, kullanamadım. Bir de ben o kokuyu hiç sevmiyorum aslında :(

    YanıtlaSil
  12. @muucrafts;bencede:)

    @sevda s. ;evet cnm biraz kuru ama performansı fena değil:)

    YanıtlaSil