27 Eylül 2012 Perşembe

Çeyize eklenenler

Çeyiz için neredeyse her şey tamamlandı hatta evime yerleştirildi ama tek tük eksik parçalar çıktıkça almaya devam ediyoruz.Kek fanusum yoktu ve ayaklı fanuslardan istiyordum.Hem fiyatı uygun olsun hemde şık olsun istedim ve aradığımı Paşabahçe'de buldum.Üzeri kırılmasın diye iyice sarıldığı için açmadım.Eve yerleşince fotoğraflarım artık:) 

 Çeyiz alışverişlerinde Paşabahçe kurtarıcı oluyor,hem uygun fiyatlı hemde şık ürünler bulmak mümkün.Üstteki küçük bardakları annem Türk kahvesi takımlarımın yanına ilaveten almış.Su ikramı için.
 Buzdolabı içine ve üzerine toza,lekeye karşı plastik örtüler aldım.Biraz klasiğe kaçıp örtüleri buzdolabı raflarından sakıtabilirimde.Evimin ve kendi tarzımın genelinde modern bir hava olmasına rağmen arada böyle klasik şeylerden hoşlanıyorum,sıcak bir havası oluyor.
Çeyiz eşyasında tuvalet kağıdının işi ne diye düşündüm.Annem markette sabun kokulu bu peçeeleri görünce almadan edememiş:))

14 yorum:

  1. yaaa zevklerımız ne kadar uyusuuyoo!
    o dolap ıcıne sermeyı dusundugunden ben de dolabıma sermıs durumdayım benımkı de kırık beyaz :)
    pasabahce harem bardkların pembesınden de kullanıyorum cok tatlılar sevdıcegınle mıss gıbı kullan herbıseycıgını..
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. ahh anneler :) çeyizinizi sizden daha çok düşünür :) hepsi çok güzel parçalar cnm. eksik bitmez bak şimdi sen bunları yazdın düşündüm varmı benim de diye :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun canım ne güzeldi çeyize birşeyler alma heyecanı..Sabun kokulu tuvalet kağıdını da merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. eksikler bitmezzzz. 2 yıl olsu hala alıyorum ya. geçenlerde paşabahçe den ekmek sepeti aldım herkes soruyor. (paşapahçeyi görünce)güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. @serap tan;cidden zevkimiz çok benziyomuş:)sende güle güle kullan cnm:)sevgiler cnm...

    @cecilia;aynen cnm annem daha çok düşünüyo,onca şey aldık hala eksik bitmiyor:)sende de çıkar bir şeyler :))

    @selcen;Keyifli oluyo cnm,tatlı bir telaş:)daha kullanmadım peçeteleri ama paketi açılmadığı halde buram buram sabun kokusu geliyo:))

    @fazi;Herkes öyle diyor cnm ya evlendikten sonra eksikler çıkacak gör bak diye:))sağol cnm:)

    YanıtlaSil
  6. bu buzdolabı örtülerinden ben de mi alsam ne yapsam habire buzdolabını silmekten gına geldi çok çabuk batıyor.nereden aldın acaba? güzel günlerde kullan aldıklarını:)

    YanıtlaSil
  7. ayy çok heyecanlı yaa bende çok hevesleniyorum baktıkça:)Daha ortada evlilik falan olmadığı halde bugün kendime trendyoldan vintage tarzı saksı falan aldım napcaksam artık onu=) Senin de cicişlerin hayırlı olsun güzel günlerde kullanın hepsini.

    YanıtlaSil
  8. @evimbenim atolyem;Cnm çok ucuza pazardan aldım.Kaliteli güzel bir malzemeden yapmışlar.Semt pazarlarından bulabilirsin:)

    @blogdayaprimkariyerde;Cnm sende başla şimdiden çeyiz alışverişine sonra topluca alınca hem yükü hem masrafı ağır geliyor:) teşk.ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun ;) Mupmutlu günlerin olsun inşallah evliliğinde ;)

    YanıtlaSil
  10. @şepşekerin fikir evi;çook teşk.ederim cnm:)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim:) buzdolabı örtüsü diye mi satılıyor yoksa herhangi bir plastik örtüden istediğniz boyutlarda mı kestirdiniz?

    YanıtlaSil
  12. cnm buzdolabı için plastik ört deyince hemen çeşitleri çıkardılar,plastik masa örtüsü vs satan yerlerde oluyor genelde.Bir toptan senin istediğin kadar kesip hazırlıyor:)

    YanıtlaSil
  13. Güle güle, keyifle, mutlulukla kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil