2 Eylül 2012 Pazar

İstekler listesi

Mac studio fix pudram bitmek üzere.Kendisinden çok memnunum ama hem yeni bir şey deneme isteğim hemde arkadaşımda görüp hayran kalmam üzerine Young blood denemek istiyorum.Elimdeki Mac pudram biter bitmez young blood'a geçiyorum.

 Son baharın vazgeçilmezi trençkot.Tamda bu renkte,düğmeleri siyah bu boylarda bir şey arıyorum.Bazı trençkotlar haddinden fazla uzun oluyor.Dize yaklaşan boyları sevmiyorum trençkotta.
 Şu an Sephora'dan aldığım bir kirpik uzatıcım var.Kirpiklerimi hafifçe uzattı.Ne yalan söyliyim,düzenli kullanmadım.Aklıma estikçe sürdüm ama ona rağmen uzattığını fark ettim.Düzenli kullansam belki dahada etkili olurdu bilemiyorum.Ama son zamanlarda Eeose'nin methini çok duydum,elimdeki bitince buna geçeceğim.
Eskiyen spor ayakkabımın yerine,beyaz yada siyah olanı geçirmeyi düşünüyorum.Çok rahatlar.
 Bir kozmetik daha:) yine young blood.Bu seferki fondöten.Gerçi elimde hala iki adet fondöten var ama bunuda denemeyi çook istiyorum.

8 yorum:

  1. cdden bu kirpik uzatyomudur diye inanamadım cnm yaa denemek lazım aslında bunu da yazim bakalım bnde istekler listesine;)

    YanıtlaSil
  2. Cnm bir çok yerde olumlu yorum okudum ürün hakkında bende deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  3. Wish list yazmamanı cok takdir ettim oncelikle... Trençkot bulursan boyle lutfen bana da soyle. Ben park bravo da denk geldim hem de 99 TLye dusmustu ama 38 di en kucuk bedeni. Yolun duserse bir bak istersen.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Trençkotu bulursan duyur olur mu :)
    hepsi çok güzel

    YanıtlaSil
  5. @boyaynasiyansimacisi;Türkçe karşılığı tam olarak olan kelimeleri Türkçe yazmaya dikkat ediyorum:)
    oraya bakacağım ama Massimo dutti'de varmış sanırım.Bulursam haber veririm cnm:)

    @fazi;Tamam cnm bulursam fotoğraflı olarak koyacağım:)

    YanıtlaSil
  6. Canım çok güzel seçimler, tabi algıda seçicilik yaparak en çok trençkotu ve new balance spor ayakkabıları beğendim, çünkü ben de istiyorum :) Kirpik uzatıcı değil de gürleştirici bir ürün var mıdır acaba :)

    YanıtlaSil
  7. Bende arıyorum cnm gürleştiren bir şey bulursan hbr ver cnm:)

    YanıtlaSil
  8. Trenckot nasıl alabilirim yardimci olursaniz sevinirim. ..

    YanıtlaSil