14 Eylül 2012 Cuma

Ter kokusuna karşı...

Ter kokusuna karşı hepimizin kullanıp memnun olduğu ürünler vardır muhakkak.Bir çok marka terlemeyi önlemeyi vaad ediyor.Bir çoğuda bu vaadi gerçekleştiremeyip sınıfta kalıyor.Aslında ciddi olarak terlemeyi önleyen ürün ve yöntemler var tabiiki ama bunları çok sağlıklı bulmuyorum.Yani koltuk altından terlememek için botoks yaptırmak gibi.Gerçi çok ciddi anlamda,günde bir kaç gömlek değiştirmek zorunda kalacak kadar terleyenler için bu belkide bir zorunluluk olabilir ama normal oranda terleyenler bırakalım o ter ordan çıksın,vücut normal sisteminde çalışsın.Gerçi ter koltuk altından çıkamazsa zaten başka bir bölgeden muhakkak çıkacaktır buda bir nevi ordan alıp başka yere koymak gibi oluyor.En sağlıklısı terlemek ama ter kokmamak.Ben şimdiye kadar bir çok ürün kullandım.Kulandıklarımın içinde bana en iyi gelenler fotoğraftakiler oldu.Fotoğraftaki ürünler içinde en sevdiğim ise rexona ürünleri.Hem koku açısından çok çeşitli hemde ter kokusundan cidden eser bırakmıyor.Nivea ürünleride ter kokusunu önlüyor ama nivea'nın kendine has bir kokusu varya o kokudan pek hoşlanmıyorum.Lady speed stick jel kıvamlı olduğu için biraz ıslak his bırakıyor gibi hissediyorum.Terlemeyi önlemek için deodorant ve roll on kullanmak iyi bir çözüm ama terli vücuda deodorant sıkmanın bir faydası yok.Vücutta tere sebep olan bakteriler varken o deodorant'ı sıksanızda bir işe yaramayacaktır.Önce duş alıp sonra deodorant sıkmak gerekiyor.

13 yorum:

  1. tatlim simdiye kadar en etkili denedigim deo stick Rexona Maximum Protection oldu, kime tavsiye ettiysemde cok memnun kaldilar, tatilde 40 derecede hic terletmiyordu, ayrica cok temiz bir kokusu var ama sürdükten sonra zaten hic belli olmuyor. Siddetle tavsiye ederim. Sprey olarakda Dove invisible cok begeniyorum, iki ürünüde defalarca almisimdir : )

    YanıtlaSil
  2. cok güzeller zevkler aynı neredeyse....nivealarımla beraber rexona shower clean deodorantını kullanıyorum bende çok gzl kokuyor...ben önce rexona sıkıp üzerine birde nivea sıkıyorum asla ter kokma ihtımali olmuyor :) yada önce stick kullanıp üzerine deo sıkıyorum o da çok ama çok etkili oluyor cnm ;)

    YanıtlaSil
  3. ben de yıllardır hiç değiştirmedim nivea fresh. kokusunu çok seviyorum. arada rexona da kullanıyorum ama fresh hiöç eksik olmaz.

    YanıtlaSil
  4. @viva;rexona ürünlerini bende çok beğeniyorum,maximum protection'ı deneyeceğim tavsiyen için teşk.ler cnm:)

    @myprincess;shower clean'e bayılıyorumm bende:) stick üzerine deodorant daha etkili:)

    @fazi;fresh'i denemedim cnm,onuda listeme ekliyim:)

    YanıtlaSil
  5. ben gnc'nin kristal deodorantını kullanıyorum çok memnunum. şimdiye kadar çok deodorant denedim. memnun kaldıklarım rexona sendeki mavi roll-on, lady speed stick, nivea black&white roll-on. sprey hiç kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Gnc'nin kristal deodorantını çok merak ediyorum,onuda deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  7. en güzeli rexona duo fresh hiç bi ürüne bu kadar sadık kaldığımı hatırlamıyorum ben inanılmaz güzel bi temizlik hissi veriyor kesinlikle yaz ayları için ideal :)

    YanıtlaSil
  8. Rexona'lara bayılıyorum bende:)

    YanıtlaSil
  9. Ben de bu sefer Rexona alacağım deyip yine Nivea alıp çıkıyorum :)

    YanıtlaSil
  10. canım ben hep nivea kullanmışımdır, şuan niveanın farklı bi deosunu kullanıyorum, iğrenç berbat bööhhh :o hatta aklıma gelmişken yazısını yazıyım..

    YanıtlaSil
  11. Cnm nvea'nın kokusunu sevmiorum bende nedense

    YanıtlaSil
  12. ter kokusuna karşı Crystal Body Deodorant Stick dene kesinlikle memnun kalacaksın

    YanıtlaSil
  13. ter kokusu için Crystal Body Deodorant Stick dene memnun kalacağından eminim

    YanıtlaSil