17 Eylül 2012 Pazartesi

The balm shelter-renkli nemlendirici



Gratis geçtiğimiz günlerde sadece Balm'ın shelter renkli nemlendiricisine özel %50 indirim yamıştı.Bende bu indirimden faydalanıp uzun zamandır denemek istediğim shelter'a kavuştum.Ürünün performansını doğru değerlendirebilmeniz için önce makyajsız cildimi fotoğrafladım.Özellikle bir iki güneş lekesi,kızarıklık,minik sivilce olan bir bölümü seçtimki kapatıcılığını anlayalım.



Şimdide Shelter uygulanmış cildime bakıyoruz.

Bendeki rengi light/medium.çeneye yakın bölgeye özellikle fazla uyguladımki rengi dahada ortaya çıksın.Ürünü az miktarda kullandım.Cildime yayılması,emilmesi çok hızlı ve kolay oldu.Uygulaması basit bir ürün.Kapatıcılığı çok yoğun değil ama zaten renkli nemlendiriciden fondöten kapatıcılığı beklemekte hata olur.Ancak renkli nemlendirici için hiçte fena olmayan bir kapatıcılığı var.Daha önce Clinique renkli nemlendirici kullanmıştım,açıkçası Balm daha iyi bir ürün üretmiş diyebilirim.Güneş lekelerini kapatma konusunda fazla bir işlevi yok ama kızarıklık ve minik sivilcelerde daha başarılı diyebilirim.Fondöten sürmek istemediğimde rahatlıkla kullanabileceğim bir ürün.
Mac 187 no'lu fırçayla uyguladım ancak elle sürüldüğünde yine aynı sonucu alabiliyorsunuz.Ürün kolay dağıldığı için lekesiz bir görüntü oluşuyor.Fiyatı 40 tl,indirimle 20 tl'ye aldım.

11 yorum:

  1. Renkli nemlendiricileri bende çok seviyorum , indirimden yararlanmakta süper olmuş , güzel günlerinde kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. ben de 3. yıl indirimlerinden almıştım ama daha kullanamdım bile.. :-)) işallah sıra ona da gelecek..

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü bende severek kullanıyorum hatta bende indirimden almıştım şuan bitmek üzere

    YanıtlaSil
  4. @şepşekerin fikir evi;Evet indirim şahane oldu,teşk.ler:)

    @audrey;kullanınca yorumlarını yaz cnm bakalım beğenecekmisin:)

    @bonbon;bende beğendim cnm,indirimden faydalanmak güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  5. ben de bu ürünü alıp almama konusunda çok kararsızdım, sonra nedense almadım, çok güzel, bilgilendirici bir post olmuş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Bence Clinique asla The Balm ile kiyas goturmez. Yapisi bile kalitesini belli ediyor Clinique nin ama o da Laura Mercierla kiyas goturmez. LM odullu falan zaten, yuzyilin icadi benim icin. Bir de onu dene derim. The Balm cok hafif kaliyor yapisiyla kapaticiligiyla diger ikisinin yaninda.

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Cnm bilirsin kozmetik ürünler her ciltte aynı etkiyi yaratmazlar,Clinique bende hiç iyi durmadı.Aldığım renkli nemlendiricinin yarısını bile kullanmadım diyebilirim.Ama çok daha ucuza aldığım bu ürün ise cidden iyi geldi.Clinique ile olumlu yorumlarda okudum tabii,beğenenler çoğunlukta yani.LM kullanmadım ama onuda denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Canım ben de aldım ama daha kullanmadım. Sen de güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Canim gule gule kullan. Guzel bir urun ama benim cildimdeki lekelerin biraz daha azalmasi lazim istedigim sonucu alabolmem icin. Ben de blogumda missha ile kiyasladim bu urunu...
    Opuyorum.

    YanıtlaSil
  10. senin yazınada hemen bakıcam cnm:)

    YanıtlaSil